bjørn Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Jeg vil i dag uttrykke min dyype sorg ovenfor Oslos eminente brøyterteam. Historien utspiller seg på Ekeberg/Ryen i Oslo og går som følger. Skal på jobb kl 0550 og finner fort ut at det har snødd minst 20cm snø iløpet av natten. Javel tenker jeg og måker meg ut av gården og måker 50m offentlig vei for å komme meg til en nedoverbakke. Bilen min er altfor lav desverre og det ble dens undergang i dag. Selvsagt har ikke brøytebilen vært ute, verken på småveiene eller busstraseene eller Ryen eller Ringveien eller NOEN STED i det hele tatt. Så jeg gjør dermed jobben og måker ufrivillig med min håpløs lave 240.. Resultatet ble at motorrommet fyllte seg med snø og regreima røyk når jeg kom meg utpå ringveien ved ryen/manglerud. Så jeg må si jeg er glad for å bo i fattige Norge hvor innbyggerne betaler såpass lite skatt at vi ikke har råd til offentlige etater som må stå tidlig opp noen få dager i året for å gjøre livet lettere for resten av borgerne. Tusen takk. Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 I Drammen er det super brøyting! De salter ikke når det er såpass kaldt så det er drømmeføre på veiene :) Siden bilen min står på verksted nå, så har jeg virkelig fått merke hvordan det er å være fotgjenger. De brøyter snøen fra veien opp på fortauet og lar den ligge der. Er jo litt forbanna da, men snart er jeg på plass midt i veien igjen...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Må jeg få uttrykke min fulle sympati. :mad: Du bør kanskje kreve lønn fra vegvesenet da..siden du tydeligvis er som deltidsansatt å regne.. Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Originally posted by bjørn Jeg vil i dag uttrykke min dyype sorg ovenfor Oslos eminente brøyterteam. Historien utspiller seg på Ekeberg/Ryen i Oslo og går som følger. Skal på jobb kl 0550 og finner fort ut at det har snødd minst 20cm snø iløpet av natten. Javel tenker jeg og måker meg ut av gården og måker 50m offentlig vei for å komme meg til en nedoverbakke. Bilen min er altfor lav desverre og det ble dens undergang i dag. Selvsagt har ikke brøytebilen vært ute, verken på småveiene eller busstraseene eller Ryen eller Ringveien eller NOEN STED i det hele tatt. Så jeg gjør dermed jobben og måker ufrivillig med min håpløs lave 240.. Resultatet ble at motorrommet fyllte seg med snø og regreima røyk når jeg kom meg utpå ringveien ved ryen/manglerud. Så jeg må si jeg er glad for å bo i fattige Norge hvor innbyggerne betaler såpass lite skatt at vi ikke har råd til offentlige etater som må stå tidlig opp noen få dager i året for å gjøre livet lettere for resten av borgerne. Tusen takk. Du har vel tilfeldigvis ikke en rød volvo???? Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Så du stod i påkjøringsfeltet på vei mot bryn fra ryen:) vurderte å stoppe og hjelpe deg, men du holdt så intenst på i motorrommet at jeg tenkte du hadde kontroll. Men volvo`n din så litt lav ut ja :) Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vakuum Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Snøen kom jo iløpet av 2 timer inatt da, fra 4 til 6.. Tror det skal litt til å merke noe sånt, og få alle brøytefolka ut før kaoset er et faktum.. Fant ut det var best å bli hjemme fra skolen idag jeg, etter at både tbanen og bussen ikke kom.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Originally posted by bjørn Jeg vil i dag uttrykke min dyype sorg ovenfor Oslos eminente brøyterteam. Historien utspiller seg på Ekeberg/Ryen i Oslo og går som følger. Skal på jobb kl 0550 og finner fort ut at det har snødd minst 20cm snø iløpet av natten. Javel tenker jeg og måker meg ut av gården og måker 50m offentlig vei for å komme meg til en nedoverbakke. Bilen min er altfor lav desverre og det ble dens undergang i dag. Selvsagt har ikke brøytebilen vært ute, verken på småveiene eller busstraseene eller Ryen eller Ringveien eller NOEN STED i det hele tatt. Så jeg gjør dermed jobben og måker ufrivillig med min håpløs lave 240.. Resultatet ble at motorrommet fyllte seg med snø og regreima røyk når jeg kom meg utpå ringveien ved ryen/manglerud. Så jeg må si jeg er glad for å bo i fattige Norge hvor innbyggerne betaler såpass lite skatt at vi ikke har råd til offentlige etater som må stå tidlig opp noen få dager i året for å gjøre livet lettere for resten av borgerne. Tusen takk. Jeg vil også gjerne benytte anledningen til å takke veivesent i østfold. brøyte, hva er det? er det ti cm med nysnø..ut å salte..blir jo så bra føre da veit du..jeg fatter ikke at det er mulig.. er ti ganger bedre å kjøre på vinterføre, enn i 5cm med slaps..men de gutta som bestemmer har vel ikke bil..skulle nesten tro det.. min håpløs lave 240.. min er oxo håløst lav..men har du 240 skal den være lav :D brøytebil... Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Uff. Det er ikke greit med lav bil om vinteren, nei.. :P Idag var min første dag med ny sierra, og jeg hadde jo selvfølgelig ikke ordnet meg inneplass før jeg kjøpte den, så.. masse snø utover hele bilen, kombinert med en glatt parkeringsplass full av snø den også.. I tillegg hadde brøytegutta vært ute og tatt veien, så der lå jo brøytekanten i veien for utkjørselen.. fikk nok litt snø å kjøle seg ned med min i dag også, ja.. Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Jævla kjipt!! Føler med deg.... jeg slet skikkelig selv idag. Men en ting... på bilen din skal det vel være en søleplate under som skal hindre slikt?? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Originally posted by Asim Jævla kjipt!! Føler med deg.... jeg slet skikkelig selv idag. Men en ting... på bilen din skal det vel være en søleplate under som skal hindre slikt?? :) Min ble smadra når jeg lekte plog... Finner ikke noen som har ny heller :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 alltid deilig å kjene snøen ved beina inne i bilen..høre hvor godt de harde snøklumpene masserer understellet på bilen... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 T-banen tok jo helt kvelden i dag tidlig også.. Faens drittnorge som faller samme hver gang det kommer snø. Arghh frustrert hate hate hate... Skulle hatt en dumpventil for sinne. Hver gang jeg hisser meg opp så kommer det en hyggelig ptssssj. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Måking er bare tull det... Det var først idag jeg var glad for at pappa hadde kjøpt seg en Suzuki Jimny, han måtte bare taue meg to ganger tidlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Jeg satte meg fast på en parkeringsplass utenfor en Kiwi-butikk i dag morges. Det var ikke måkt enda klokka var 08.00... Men jeg fikk låne en spade og litt grus, så fikk jeg tilslutt kjerra ut derfra...Her jeg bor kom brøytebilen først nå ved middagstider... Kjører også 240, dog ikke like lav som din tror jeg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Hjem til meg brøyter de hver 9 dag sånn ca... Og den siste private veien vår brøyter jeg med bilen :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg