ehrnst Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 hodt på å bli på kjørt på vei til jobb idag, komm en tulling, som absolutt måtte panikkbremse i 20cm løssnø:rolleyes: så kom jeg til byen og der var det jo helt texas;) satt å drakk kaffe i 1,5 time før noen andre dukka opp.:) men de har jo sinnsykt mye arbeid da, jeg kan ikke tenke meg den jobben akkurat! de er jo ikke akkurat flertall heller går jeg utifra:rolleyes: men det er jo samme greia hvert år så dette vet man jo, men kjipt med bilen da, sånnt er surt:( Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 ossen kamaxel har du i motorn... det er vel enten ventilras eller ikke.. spørs på kammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Originally posted by ehrnst hodt på å bli på kjørt på vei til jobb idag, komm en tulling, som absolutt måtte panikkbremse i 20cm løssnø:rolleyes: så kom jeg til byen og der var det jo helt texas;) satt å drakk kaffe i 1,5 time før noen andre dukka opp.:) men de har jo sinnsykt mye arbeid da, jeg kan ikke tenke meg den jobben akkurat! de er jo ikke akkurat flertall heller går jeg utifra:rolleyes: men det er jo samme greia hvert år så dette vet man jo, men kjipt med bilen da, sånnt er surt:( Er ikke så enkelt med brøyting som jobb heller da.... mesteparten av tiden er det jo ikke noe brøyting.. når det faller 20cm en natt, så er det jobb for 300 mann... men et firma kan da ikke ha 300 ansatte som arbeider kun hver 10. dag? PS: Skaff dere en Nissan Bluebird 2.0LX! Med gode piggdekk, så er det ingenting som slår den i dyp nysnø og glatt føre! 4Runner vi hadde tidligere måtte legge seg flat for Bluebird'n gitt! FWD og pålitelig bil ;) Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn Skrevet Januar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Bra å høre det er noen andre som liker "brøyte-gutta" i Oslo! Det er en orginal b21a fra 1982 så det går vel ikke med ventilras i den tror jeg?!?!?! Håper jeg ihvertfall.. :( Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Originally posted by bjørn Bra å høre det er noen andre som liker "brøyte-gutta" i Oslo! Det er en orginal b21a fra 1982 så det går vel ikke med ventilras i den tror jeg?!?!?! Håper jeg ihvertfall.. :( Like hel den da...Gjorde selv d samme nmed gamle bilen,skift og tut og kjør :) Bra at det finnes 240 rånere i Oslo Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Det er bare en ting å si.......... Quattro :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 huff da.. dette var kjipt.. har kjørt golfen litt i fjor vinter:).. ble tatt litt av fangern da, selv om leppa var av... jaja.. kjører mamma sin bil, dama sin bil om vintern jeg... golfen MIN er ikke noe vinterbil nei:)) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Syns oslofolka er jævla survete jeg..hehe.. så fort det kommer litt snø er det jo kaos og greier ;P ta dere en tur til et sted hvor det virkelig er snø a ;P Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Originally posted by Helios ta dere en tur til et sted hvor det virkelig er snø a ;P Ta deg en tur til en by der det faktisk bor flere mennesker enn naboen din... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Nå er det faktisk flere folk her ;P hehe.. jeg bor ikke i ei bittelita bygd ;P er bare det at hver eneste gang det snør mer enn 3mm i oslo så er det førstesideoppslag i VG og dagbladet ;P ser ikke ut til at oslofolk vet hva ei snøskuffe er engang ;P Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by Helios Nå er det faktisk flere folk her ;P hehe.. jeg bor ikke i ei bittelita bygd ;P er bare det at hver eneste gang det snør mer enn 3mm i oslo så er det førstesideoppslag i VG og dagbladet ;P ser ikke ut til at oslofolk vet hva ei snøskuffe er engang ;P y0w y0w totengangsterm0therfucker azz.... Og du tror på alt det media skriver å da... Hvis det kommer en liten snøstorm så formulerer VG at verden går under ikkesant.. :) Og hvis du klarer å bruke 2 timer for å kjøre 3-4 mil så sier det seg selv hvor tettpakka det er på en motorvei hvor det er 90-100 km/t grense.. motsetning til deres 70-80 lokalvei.. (og dette skjer hver dag nesten, både fra og til jobb.. hvis du jobber på feil side, hehe) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 du pølsa..hehe.. legg merke smileysene mine da.. de som ser slik ut ;P hehe. og joda.. E6 går rett forbi her ;P poenget mitt var bare at enkelte fra oslo syter litt vel mye når det kommer snø..hehe.. ikke at alle er talentløse i snøføre da.. men det virker faktisk som om noen ikke vet hva ei snøskuffe er ;P så hårsåre dere er . tihi Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 stemmer at det er mange talentløse sjåfører som kløner og klager når det kommer litt snø. mange setter ned farta til gangfart bare asfalten ikke er synlig lengre. men når det står i avisene at det er kaos, så er det jo og ofte fordi måkebilene har måkt alle som har parkert langs gate inne. (på begge sider) og da blir det ofte ikke plass til mer enn en bil i bredden. det, pluss de som kjører i 30 ødelegger mye. skulle nesten ønske jeg hadde en slik dumpventil for sinne jeg og. jeg er av typen som ligger bak en bil og svinger litt fra side til side og banner og slår i rattet hver gang noen finner det for godt å ligge i 30 i 80 sona. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Originally posted by bjørn Jeg vil i dag uttrykke min dyype sorg ovenfor Oslos eminente brøyterteam. Historien utspiller seg på Ekeberg/Ryen i Oslo og går som følger. Skal på jobb kl 0550 og finner fort ut at det har snødd minst 20cm snø iløpet av natten. Javel tenker jeg og måker meg ut av gården og måker 50m offentlig vei for å komme meg til en nedoverbakke. Bilen min er altfor lav desverre og det ble dens undergang i dag. Selvsagt har ikke brøytebilen vært ute, verken på småveiene eller busstraseene eller Ryen eller Ringveien eller NOEN STED i det hele tatt. Så jeg gjør dermed jobben og måker ufrivillig med min håpløs lave 240.. Resultatet ble at motorrommet fyllte seg med snø og regreima røyk når jeg kom meg utpå ringveien ved ryen/manglerud. Så jeg må si jeg er glad for å bo i fattige Norge hvor innbyggerne betaler såpass lite skatt at vi ikke har råd til offentlige etater som må stå tidlig opp noen få dager i året for å gjøre livet lettere for resten av borgerne. Tusen takk. Brøyte mannskapet står ikke opp før klokka 12, sånn at det er færre biler på veien vet du vel :P Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Denne lappen lå på vindusviskeren min på torsdag: Beklager Uhell. Jeg har dessverre vært uheldig og beskadiget deres: Bil, Førerdør i forbindelse med brøyting. Så nå har jeg noen fine lakkriper på døra samt en liten bulk... Men det blir bare enda et punkt på lista over skader folk har påført bilen min på et par uker... :( Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg