EllefsenOOOO Skrevet Januar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2010 Hei , kjæresten min har en 95 mitsubishi colt, det som er :Her om dagen gikk plutselig den ene pæra på venstre side der hvor releer og noe styreboks til lysa sitter. Bytta pæra og dagen etter hadde den ryki og. Monterte på søndagene xenonlys i bilen hennes og nå tre dager etterpå røyk jaggu meg xenon pæra og. Det eneste xenon settet har kontakt med er bilens orginale ledningssystem hvor den er koblet inn på H4 støpselet på motsatt side av der ¨pæra ryker, Har jorda ballastene på samme punkt som orginal jordinga altså oppå den andre. Men tviler på at det er jordfeil i og med at pærene ræyk for jeg satt på xenon og ! Trenger tips, hjelp osv! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EllefsenOOOO Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2010 For og spørre om en annen ting da, noen her med ettermontert xenon som har opplevd problemer med at pærene slukker ved lave tempraturer som nå ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2010 Mål spenninga når bilen går, og på forskjellige turtall. Er den mye over 14,4V ryker pærene. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Juli 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2011 Gammel post men ; mener å ha hørt at japsebiler har generelt høyere ladespenning. Alternativet hadde blitt å koble en 100w motstand på 3-4 ohm i serie for å få ned spenningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.