Jonaldo Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Noen som kan hjelpe meg litt her. Har en svart E34 med disse lyktene..... Lurer på hvordan det blir hvis man bytter ut de hvite glassene med svarte. *Gjør bilen svart *Farg det hvite glasset svart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 lagde to kjappe enkle forslag, sotet glass: og en litt mer ekstrem "clean" versjon: Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-Cab Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Ikke ødlegg de fine lyktene med å slenge på noe svartlakka shit. Hadde det vært min bil ville jeg hatt lyktene sånn jeg...eller jeg hadde lakka alt rødt (om det hadde vært de med gule blink vel og merke), slik som på min! No offence altså Siter 2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Januar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Originally posted by ThAMaZTeR lagde to kjappe enkle forslag, sotet glass: og en litt mer ekstrem "clean" versjon: Noe sånt jeg hadde tenkt meg. Fet den nederste! Hvis du hadde klart å lakkere bilen svart på det første bildet, så er vi i mål. Syntes det ødelegger litt av helheten med det blinklyset i hjørnene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 enig.. men klart, er bilen svart, kan det bli pent.. men har sett flere som lakkerer blinklyset sølv, det er mye penere (synes jeg i hvertfall)... Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Har laget den slik du ville, istedenfor å komme med nye ideèr... Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Januar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Fett! Kom gjerne med ideer...... Har nettopp kjøpt bilen (520iM) så det er bare å komme med forslag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg