Bullitt Skrevet Januar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2010 Hei, har en 1981 DMC DeLorean. Den har en K-Jetronic PRV 2.8 B28F motor. Noen her i Volvo forumet som har peiling på trimming av disse? hvor jeg kan få kjøpt hvassere kam og andre lignende motor deler? Vet dere om noen motor overhalere som har erfaring med slike? Jeg får kjøpt hvassere kam via hjemmesidene til DMC, men er vel så å si det eneset jeg får utenom div tennings greier. Disse motorene har i andre utgaver som Alpine ihvertfall 350 hk... Siter 1981 DMC DeLorean 1979 Pontiac Trans Am 2000 Peugeot Partner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2010 Du kan jo bruke den andre tråden din: http://www.bilforumet.no/volvo/127669-turbo-b28f.html ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Januar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 Disse motorene har i andre utgaver som Alpine ihvertfall 350 hk... for å si det sånn, da setter du heller nedi en HEELT annen motor! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg