Amundsen Skrevet Januar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 HaHa bilde nr 4 konge bilde =), Jævelig driti ut av purken au Siter Volvo 240 Gl 87 (bruks Bil) Volvo 850 Se 94 (Solgt) Vw Vento 96 tdi (Solgt/vraka) Bmw 520i Turbo 250hk 91 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Januar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 Også ikke en eneste skade på volvoen. haha fett :p Det der tror jeg var en *a-ha* opplevelse.. Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 WTF!! her snakker vi KODAC MOMENT eller?!? de bildene der er jo helt priceless! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 han vant 75000kr for bildene så, ja kodac moment :D http://www.fotosidan.se/cldoc/40776.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 FUCK ME! det er hva man får for å være på rett plass til rett tid! bildene var jævlig bra å! skikkelig kvalitet til å være tatt action i serie fra INNSIDEN av en jævla bil! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2010 Gjett om jeg skal begynne å kjøre rundt med kamera i bilen a! Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Januar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 Konge bildeserie! Men hva skjer med sjåføren av polisbilen på siste bildet? Glad for å se bakken igjen? :D Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg