askoy_s40 Skrevet Januar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2010 (endret) Noen som vet hvordan det er å ha på takstativ på Polo 6n? Er det fare for at den riper det opp lakken på taket liksom? Noen som har erfaring med takbokser også? Skulle fått noe slik som på bilen under, greit å ha når jeg skal opp på fjellet eller litt lengre turer. Syntes det så litt kult ut også!:D Takker for svar om noen har noen erfaring med dette på disse bilene:) Endret Januar 6, 2010 av askoy_s40 Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
intransfer Skrevet Januar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 Hadde Thule takstativ på min Polo. De ble tatt av og på ofte uten at det har skjedd et eneste uhell. Men muligheten er jo der. Med så lite bagasjerom og så liten bil må man jo nesten ha takstaiv for å komme på fjellet med ski. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 Ja har lest litt om disse thule stativene, takker for innspill:) Nei er ikke mye plass når snowboardet skal inn i bilen, da blir den brukt som armstøtte ihvertfall! hehe:D Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lindbøl Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 Er det ikke sånne små luker på 6n som det er på 6n2? isåfall er det ikke noe problem. Siter - 1998 VW PASSAT 5VT x 2001 VW POLO 6N2 colour concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veliro Skrevet Januar 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2010 Brukte ofte takstativet på min polo 6N. Har heller aldri hatt uhell og ødelagt lakken eller noe annet, enkelt å montere og ta av var det også. Off-topic: Jeg har et takstativ til polo 6N liggende som jeg gjerne vil bli kvitt da jeg ikke har bilen lenger (kjøpt nytt på møller). Det er brukt i et par år, men helt i orden. Er du interessert må du bare sende meg en pm, det går for en billig penge. Siter - 2001 VW Golf Highline 1.9TDI - (X) 1996 VW Polo 6N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2010 PM sendt:) Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nysherry Skrevet Januar 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2010 passer d på en polo 1,4 2001 mod og isåfall til hvilken pris mvh morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg