johnhell Skrevet Januar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 Lurer på om jeg har motorvarmer, har en slik kontakt fremme i støtfangeren, men burde jeg ikke se noe inni motorrommet? Sikker tidenes spørsmål! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandaunet Skrevet Januar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 Lurer på om jeg har motorvarmer, har en slik kontakt fremme i støtfangeren, men burde jeg ikke se noe inni motorrommet? Sikker tidenes spørsmål! sett den på og se om det skjer noe/hører noe. blir vell temp hvis den står ei stund og det er varmer... Siter Passat 35i TDI 110++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet Januar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 Følg kabelen inne i motorrommet så ser du hvor den går. En kontakt på siden av motoren (motorvarmer) en boks i nærheten av batteriet (vedlikeholdslader) en gjennom torpedoveggen til kontakt inn i kupe f.eks. Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg