Gå til innhold

Reprasjon av bil

Ranger emnet

Rover75

Anbefalte innlegg

Leverte inn min bil,en Rover 75 2003 mod, til verksted ( merkeverksted ) for og fikse toppakningen ( Ja jeg vet, det er en ROVER ) og den var kjørt ca 100000 ,så det kunne jeg vel forventet sa de ..... dette var i sommeren 2008 og nå vinteren 2009/2010 er den ødelagt igjen ... bilen er nå kjørt 116000 ( har i denne perioden hatt bilen på vekstedet ikke mindre enn 3 ganger

fordi at jeg ikke var fornøyd med bilen ( Ja jeg vet... det er en ROVER )Har klaget på at den var rykkete og kjøre... litt hvit i eksosen og AT DEN BRUKTE kjøleveske. ( 5 liter på et par måneder) ... og i fjor sommer røk turboen .... (på ferie.typisk)

Hvordan bør jeg gå frem nå ... skal ikke verksedet fikkse dette

uten at jeg skal bli belastet ??

hilsen.

En Rover eier ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leverte inn min bil,en Rover 75 2003 mod, til verksted ( merkeverksted ) for og fikse toppakningen ( Ja jeg vet, det er en ROVER ) og den var kjørt ca 100000 ,så det kunne jeg vel forventet sa de ..... dette var i sommeren 2008 og nå vinteren 2009/2010 er den ødelagt igjen ... bilen er nå kjørt 116000 ( har i denne perioden hatt bilen på vekstedet ikke mindre enn 3 ganger

fordi at jeg ikke var fornøyd med bilen ( Ja jeg vet... det er en ROVER )Har klaget på at den var rykkete og kjøre... litt hvit i eksosen og AT DEN BRUKTE kjøleveske. ( 5 liter på et par måneder) ... og i fjor sommer røk turboen .... (på ferie.typisk)

Hvordan bør jeg gå frem nå ... skal ikke verksedet fikkse dette

uten at jeg skal bli belastet ??

hilsen.

En Rover eier ...

Uff, synes synd på deg, spesielt turboskiftet. Jeg lider fortsatt økonomisk etter et bruktbilkjøp i 2007 som viste seg å være en møkkabil.

Jeg tror du har minimalt med sjanser til å få dekt topplokket når det er over et år siden de gjorde inngrepet. Eneste muligheten er delegarantien de fleste merkeverkstedene har på delene de bruker. Det skader ikke å prøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider