Tomcandersen Skrevet Januar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 Hei, Noen som kan hjelpe meg og lokalisere lufteskruen til kjølevann? Sikkert jeg som er blind, men finner den ikke... Siter Tomcandersen Audi A4 1,8t Qauttro RS-blå Askøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 Jeg mener det ikke er lufteskrue.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazardio Skrevet Januar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 hvis du ser på slangen som kommer ut av varmeregisteret, så er det et hull i slangen. Ved å trekke slangen ut så hullet blir åpent, vil dette lufte systemet ditt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomcandersen Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 Sikkert et dumt spørsmål, men hvor sitter varmeregisteret?? Siter Tomcandersen Audi A4 1,8t Qauttro RS-blå Askøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s1ffern Skrevet Januar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 under dashn vis jeg ikke tar feil? :) Siter AUDI A4TQ 96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Januar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 Audi pleier å ha selvluftende systemer. Men hvis du ser inne ved torpedoveggen din, så går det to ganske store gummislanger inn gjennom den. Det hender det er en slags lufteskrue på den ene av disse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomcandersen Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 Ok takker, får ta en titt på det imorgen.. Siter Tomcandersen Audi A4 1,8t Qauttro RS-blå Askøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Januar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2010 Det er hull i ene slangen, må av med en plastdings som skjuler slangene. Mener også det var farge rundt hullet så det var lett synlig. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malde Skrevet Januar 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2010 :d Siter BMW 520 E39 Citroen Xsara 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg