Gå til innhold

kjøp av volvo

Ranger emnet

bobbo15

Anbefalte innlegg

hei vurderer nå å kjøpe volvo siden der er en driftsikker bil?

vurderer derfor volvo 850. men er dette bra biler. my feil? va er det vanligste feilene?? er delene dyr? ser at my av motorne har godt langt. er levetid på motoren??? har sett litt på denne. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20372835 men den har godt ganske langt da. ligger kansje litt høyt i pris.

takker for alle tips og svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
hei vurderer nå å kjøpe volvo siden der er en driftsikker bil?

vurderer derfor volvo 850. men er dette bra biler. my feil? va er det vanligste feilene?? er delene dyr? ser at my av motorne har godt langt. er levetid på motoren??? har sett litt på denne. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20372835 men den har godt ganske langt da. ligger kansje litt høyt i pris.

takker for alle tips og svar.

Du gjør lurt i å kjøpe Volvo! Dette er solide biler. Det som er viktig er at du ser etter en bil med komplett service historikk. Kilometerstanden på bilen du refererer til er etter min mening litt i overkant.

Jeg vil anbefale deg at du finner deg en bil med air condition, da dette er en stor fordel om sommeren, samt bli kvitt dugg på vinterstid. (Ser du ikke behovet er dette noe du kan prute SVÆRT mye på). Når jeg søker på reg.nr. så kommer det opp at den er avskiltet... (sjekk med selger)

Dersom du ønsker å bruke noen lapper mer så kommer du hakket opp på V70. Dette er en bil som fremover vil ligge mer stabilt prismessig, fordi den er hakket nyere. Volvo utbedret også endel av feilene som var verst på 850 til V70, hvis jeg ikke tar feil...

Generelle feil ved disse bilene kan du se på: Volvo - broom.no

(Videre er det bare å klikke på ønsket modell)

Men igjen du må føle på hvor mye du ønsker å bruke, men anbefaler deg å finne en bil med lavere kilometerstand. Så er det svært viktig å få noen som har peiling på bil til å se på den. Slik at du unngår å "kjøpe katta i sekken."

Jeg har ikke kjempe peiling, men jeg har vært på markedet i et år for å se etter bil.

(Endte opp med denne: http://www.finn.no/finn/car/viewimage?finnkode=19686652)

Volvo V70 2.5 1999 modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider