dummy Skrevet Januar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 Etter at bilen (A3 1,8t) har stått i ro mange dager i kulda, måtte jeg starte i går (-25C). Bilen starta greit, men under bilen var det en oljedam som kom etter jeg starta bilen. Kan det være veivhusventilasjonen som har frosset og gått tett? Hva er konsekvensen av dette og hvordan fikser man det ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140b20 Skrevet Januar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 det kan væra det. men har du frostvæske på bil ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 Jeg vet at enkelte motorer på golf og Polo sliter litt med veivhusventilasjon som tetter seg/fryser, godt mulig at det kan være noe slikt, men den burde blåse av noe under kjøring om den er tett, iallefall når du har turbo... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 Sprukket varmeveksler/oljekjøler?? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 tett veivhusventilasjon KAN føre til ras i verste situasjon. men det skal mye til for at det tetter seg Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg