bull7 Skrevet Januar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 hvor under bilen sitter bensinfilteret på en a4 tq avant? å hvor finner jeg bensinpumpa på denne bilen hen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet Januar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 Bensinpumpa ligger under bagasjerommet helt inn ved ryggen til baksetene. Skru ut det teppe i bagasjen så ser du et rundt svart lokk med 3 skruer vel over der bensinpumpa ligger. Bensinfilteret ligger under baksete på høyere side bak. Men det er under hele bilen å sitter kukent til. Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s1ffern Skrevet Januar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 på min sedan så mått jeg under å løsne sånn halveis tanken å trekk ned filteret.. mn sikkert bedre løsning på avant Siter AUDI A4TQ 96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg