Marianne89 Skrevet Januar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 Ei venninne fortalte meg igår at jeg burde være meget forsiktig med å ha på så mye bass i basskassa når det var så kaldt ute. For ifølge henne kunne visst bakruta mi sprenge. Er det noe hold i denne påstanden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 Det kan hende, men jeg ville vært mer bekymret for elementene i kassa di. Gummien blir ganske sprø i så lave temperaturer som vi har nå. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenRawr Skrevet Januar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 Det er klart den tåler litt mindre, men at den sprenges av bassen din er ikke noe å bekymre deg for. Siter Peugeot 406 2.0 Volvo 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Steinkjer Skrevet Januar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 Jeg hadde heller redd for at gummien i elementa dine sprekker før bakruta tar kvelden :P Siter GT: Ole Stensrud Bare add så tar vi en kamp, Er med på alt :) Det er ikke farten som dreper!, det er hvor fort man stopper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne89 Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 Sørger for at bilen er varm og varmer opp annlegget på lav lyd før jeg spiller noe særlig. Men takk for svar iallefall :) Da skal jeg ikke bekymre meg så veldig for bakruta :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet Januar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 en ide er jo å felle ned ene baksete så varmen fra coupe kommer baki oxo:) legger ved svaret jeg fikk fra riis bilglass så alle kan se: Hei. Ja – det er helt sikkert at glass blir ”sprøere” ved minus 20 enn pluss 20. Det vil ikke sprekke av seg selv, men av andre påkjenninger kan det lettere sprekke. Vennlig hilsen Halvard Kristiansen Riis Bilglass AS ePost: halvardk@riis.no tlf. 73 84 98 02 mob: 907 72 760 faks: 73 84 98 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SBaL Skrevet Januar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 Har selv opplevd at bakruta sprengte på gamlebilen da jeg hadde på varmetrådene i 5 min mens det var rundt -20 ute. Tenkte ikke så langt den gang, men det var jo bare øvre del av ruta som ble varma opp, så temp forskjellen ble for stor. Er litt mer obs på bruk av varmetråder nå om det er mer enn en som ikke virker. Særlig med kulda vi har nå. Siter -'12 Citroën DS3 Sport X -'94 Audi UrS4 4.2 Avant (Solgt) ,X -'95 Citroën ZX 2.0 16v (Solgt), X -'94 Audi UrS4 4.2 Avant (Solgt), X -'93 Audi 100 Avant 2.8 Quattro (Solgt), X -'90 Volvo 240 2.3GL Sedan (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg