DRFT-R Skrevet Januar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2010 ylsent, fikk du opp døra? regner med at beskrivelsen på pm var enkel? Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet Januar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2010 Jeg varmer opp låsolja før jeg smører låsene i kulda, tror den trenger dypere inn i låsen da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Januar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2010 huh?. bot?:) tenkte heller på at dekka dine fikk flatspot jeg da,) heheh hehe. De 2 gangene bakbremsene har fryst fast har jeg bare nøkka fort med clutchen. Og da har de løsna med en gang. Så har heldigvis sluppet unna langkjøring med brekket på. :) Skal bli godt med fabrikkny bil i slutten av denne mnd.. Ohh Bare kjipt å tenke på at bilen synker endel i verdi med en gang man begynner å kjøre den fra forhandler. haha :scared Men for å være litt ontopic her også. Har wd40 en gang i vinter på låsene etter at de var fryst. Hjalp ikke en dritt :p Men så varma jeg opp nøkkelen 2 - 3 ganger og fikk opp alle låsene. Siden den gang har det vært null stress å låse bilen. Værre med alle de som ikke får start pga dårlig batteri :D Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 ylsent, fikk du opp døra? regner med at beskrivelsen på pm var enkel? Fikk endelig døra opp i går, da temperaturen ble så varm at den krøp opp til et 'komfortabelt' -5 grader. Så PMen du sendte meg ja, og hadde det vært sommer eller litt mildere ute kunne jeg gjerne prøvd meg på det, men det frister ikke akkurat å stå i -15 å prøve å dirke opp en lås for første gang... Skal ha det i tankene til en eventuell senere gang dog! :) Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg