marius/m535_90 Skrevet Januar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 passer dem overens med legasy og l-serie? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2010 Nope Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius/m535_90 Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2010 passer dem overens med legasy og l-serie? jeg skjekket med mekonomen og det var samme nr på drivknutene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2010 Knutene er nok like mellom legacy og impreza ja, men var nå ikke det du spurte om, eller var det det? Og på L-serie er det garantert ikke likt, har tross alt jobba med subaru noen år... du skla forøvrig ikke stole blindt på Mekonomen. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius/m535_90 Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2010 jo takk men er drivknutene løse eller pressa på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coca1ne Skrevet September 13, 2010 Rapporter Share Skrevet September 13, 2010 jo vist passer de, er samme type drivaksel til legacy, impreza, Forester og Leon ihvertfall de 2 første generasjoner av disse bilene er drivakselene lik. kan diskuteres så mye som dere vill men jeg kjører ihvertfall med drivaksler fra en legacy på min impreza :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stasjonsvogn91 Skrevet September 15, 2010 Rapporter Share Skrevet September 15, 2010 (endret) Men har ikke dette med utvekslingen å gjøre? Da jeg byttet drivaksel bak på min 98 modell 2,0 AT i fjor, fikk jeg vite at drivaksel fra 2,2 eller 2,5 ikke passet pga utvekslingen. Og når jeg fikk satt inn diff fra en Impreza 1,8 AT skal det seg fullstendig- også pga utveksling. Det til tross for at Subaru i Tønsberg gikk gode for at det skulle passe. Så om man ikke alltid kan stole på Mekonomen, er tydeligvis ikke alltid merkeforhandler/verksted helt up-to-date heller. Men nå er det jo fullt mulig at det er forskjell på foran og bak. Endret September 15, 2010 av stasjonsvogn91 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg