Gå til innhold

knirk!!

partypulp

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vel, puss helt ned til metallet, påfør en god grunning, gjerne etpar strøk. så påfør bilens orginal farge, gjerne flere strøk, tynne strøk altså.

hvis det er små området burde du egnetlig maskere et stykke rundt der, og pusse ned og lakke. så du slipper å måtte lakkere f.eks. hele skjermen/døra/whatever

pipende bremseskiver, vel, er vel egnetlig bare bremseklossene som ligger å gneger mot skiva, det du kan gjøre er å smøre kobberpasta på klossene eller skiva.

og rust, vel, jeg har bare lyst å dø for øyeblikket :(

hele dørkarmen fra fronten av bakdøra og helt bak til skjermen er gjennomrustet, og det er hull i karmen også :(

får det sveist i midten av mai, håper den midlertidige løsningen min holder.

huff, aldri kjøp bil i bergen. rustholker all over the place :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen min er kjørt 277.000km i løpet av 14 å på salta Bergensveier, men er overraskende lite rust på den :) Og ang at det er dyrt å eie og bruke bil..diesel er en fin ting.. 0.6l på milen og kr7.80pr liter :)

Mazda Miata 1.6 90mod

X Nissan Primera 91mod 2.0dLX

X Toyota Camry 88mod 1.8xl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SilweR

jeg lurer på at den knirkingen jeg hører bak er at demperne er utslitte.. håper det ivertfall. en ting skal være sikkert og visst, det er dYrT å ha bil!

Prøv å smør bremse-last-ventilene begge sider bak! Kan knirke/pipe hvis de er tørre (utv.).

Kobber-spray holder lengst ;)

Nissan Maxima QX-R A32 97mod

Nissan 200SX S13 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by partypulp

Ja fytti!

Skifter som sagt dempere og fjærer på fredag.. håper knirken blir borte da :)

Bilstein dempere, cobra senkefjærer, pipercross luftfilter, skjold til filter, slange for å suge inn luft.. alt ferdig montert 8900,-

Det er fredagens regning :P

Er bilen din ferdig? Hvordan er den? Fortell! fortell!

Nissan Maxima QX-R A32 97mod

Nissan 200SX S13 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider