SilweR Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 god råd du eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet April 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Hehe det er dette årets store utskeielse da.. lån er en fin ting! Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilweR Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 har mye jeg skulle gjort med min, men det finnes noe som heter penger, og de har ikke jeg så alt for mye av, så det får bare vente med senking til sommeren.. har du senka mye? 35mm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet April 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 40mm senkefjærer, men blir 37 elns.. Er småspent på resultatet. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 var ikke så dum idè med lån :D må få fikset rusten før jeg begynner med slike ting som senking og slikt :( og jah, er svindyrt å ha bil. ta bensin f.eks. koster 9,90kr PER LITER 95 blyfri her i tromsø. helt sinnsykt :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet April 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Ja fysj.. og ikke nevn ordet rust!! bah må fjerne mye smårust jeg også.. + lakke om luke og fjerne rust under bilen.. men det blir gjort iløpet av et par uker! Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 mmh, jeg gir diagnose rust til bilen min :( toppen etpar år igjen før den må skrotes :( :( tok å skrudde av calyppene mine bak for å lakkere dem. oppdaget altfor mye rust på bakskjermen og fremover :( *skrike litt* ARGH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Hmm. Ang rust. Sist jeg sjekka så var det mindre en 1% rust. Får vell ta å gå over hele bilen snart og ta alle flekkene jeg ser. Burde jeg pusse helt blankt først også lakke eller hva er best å gjøre? Og hva faen kan jeg gjøre med pipende bremseskiver? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 vel, puss helt ned til metallet, påfør en god grunning, gjerne etpar strøk. så påfør bilens orginal farge, gjerne flere strøk, tynne strøk altså. hvis det er små området burde du egnetlig maskere et stykke rundt der, og pusse ned og lakke. så du slipper å måtte lakkere f.eks. hele skjermen/døra/whatever pipende bremseskiver, vel, er vel egnetlig bare bremseklossene som ligger å gneger mot skiva, det du kan gjøre er å smøre kobberpasta på klossene eller skiva. og rust, vel, jeg har bare lyst å dø for øyeblikket :( hele dørkarmen fra fronten av bakdøra og helt bak til skjermen er gjennomrustet, og det er hull i karmen også :( får det sveist i midten av mai, håper den midlertidige løsningen min holder. huff, aldri kjøp bil i bergen. rustholker all over the place :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Jævlig kjedlig da. Rust sucks. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JONHE Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Bilen min er kjørt 277.000km i løpet av 14 å på salta Bergensveier, men er overraskende lite rust på den :) Og ang at det er dyrt å eie og bruke bil..diesel er en fin ting.. 0.6l på milen og kr7.80pr liter :) Siter Mazda Miata 1.6 90mod X Nissan Primera 91mod 2.0dLX X Toyota Camry 88mod 1.8xl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Jævlig surt ja.. Håper du får fiksa det så det blir bra igjen da. Og at det ikke koster en formue. Skal ta rådet ditt og pusse skikkelig også ta tynne strøk. Hva lønner det seg å grunne med igrunn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a32 Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Originally posted by SilweR jeg lurer på at den knirkingen jeg hører bak er at demperne er utslitte.. håper det ivertfall. en ting skal være sikkert og visst, det er dYrT å ha bil! Prøv å smør bremse-last-ventilene begge sider bak! Kan knirke/pipe hvis de er tørre (utv.). Kobber-spray holder lengst ;) Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a32 Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Originally posted by partypulp Ja fytti! Skifter som sagt dempere og fjærer på fredag.. håper knirken blir borte da :) Bilstein dempere, cobra senkefjærer, pipercross luftfilter, skjold til filter, slange for å suge inn luft.. alt ferdig montert 8900,- Det er fredagens regning :P Er bilen din ferdig? Hvordan er den? Fortell! fortell! Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet April 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Utsatt til i morgen tidlig. kjører til halden kl 9! får vel testa nok på vei hjem igjen etterpå :) Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg