Rita Teigen Skrevet Januar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2010 Jeg har en Suzuki Baleno 97mod. Det jeg lurer på er om det er vanlig med dårlig varmapparat på disse modellene. Eller må jeg bytte termostat. Måleren kommer ikke lengere enn til under midtstilling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2010 Det kan nok være dårlig termostat, varmeapparatet skal være bra på disse bilene. Har du nok kjølevæske på bilen? Det har mye å si. Du kan prøve å dekke store deler av radiatoren med en papplate(mellom radiatoren og støtfangeren), så kjøre en tur å se om bilen blir varmere da. Hvis den blir det, kan det skyldes termostaten. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rita Teigen Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2010 Til JChE. Takk for tipset. Jeg har prøvd det ,men det hjelper ikke. Kjøleveske er det nok av så jeg må nok kjøpe meg ny termostat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Januar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2010 Nå går vi vel alle ut fra at det er bensinmotor på denne bilen. Vi som har dieselbiler (uten Webasto) er vant til å måtte fryse på denne årstiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2010 Disse balenoene er bare levert med 1,6 bensin, såvidt meg bekjent. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg