SVK Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 har planer om sette på raka rør på 240'n min, men hva gjør jeg med den landasonden som sitter på katten? Siter hallo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Sveis inn en mutter i det nye anlegget. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SVK Skrevet Januar 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 sette inn en mutter?? det skjønte jeg ikke? hva er det foresten den gjør? Siter hallo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalix Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Klipp ledingene og hiv lambdasonden så langt du bare klarer... Det er en slags føler som måler eksosen og justerer insprøytningen etter dette... Er fint lite nødvendig... ;P KAAAAAAAAAAAAAAST!!! =) Siter x1990 Ford F-250 XLT Lariat (solgt og savnet) -1974 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Ikke kast!!!!!!!! Går fint uten, men har lett for å bruke mer bensin. Sveis inn en mutter i eksosen, og sett den tilbake et passende sted. Helst litt nærmere manifolden. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Originally posted by dalix Klipp ledingene og hiv lambdasonden så langt du bare klarer... Det er en slags føler som måler eksosen og justerer insprøytningen etter dette... Er fint lite nødvendig... ;P KAAAAAAAAAAAAAAST!!! =) Det kommer vel litt an på! Nå vet jeg ikke med Volvo, men enkelte ECUer går i nødprogram fordi de mangler signal fra lambda/hego/O2 føleren! Og da går de i hvertfall ikke bra! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SVK Skrevet Januar 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 det er nemelig det jeg har hørt også, at hvis jeg fjerner landasonden så vil bilen gå som en dass... Siter hallo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZnAkE Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 må ikke kaste den, min tok kvelden og da var det så vidt det gikk på frem.. forbanna drit det der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Har kjørt med og uten lambda på Volvo med LH-Jetronic 2.4, og merket ikke store forskjellen. Mulig den går litt mer fett på (svært) lave turtall UTEN lambdasonden. Anbefaler at den beholdes! Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg