Buøyvolvo Skrevet Januar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2010 Hei. Jeg ønsker og kjøpe stålfelg som har 5x108 boltsirkel, og er 16" trenger 4stk. (Står på nyere volvo) Er det noen som har noen ligende så er jeg intrisert i og kjøpe. Mvh Kristoffer Aksnes Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daain83 Skrevet Januar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2010 Hei. Jeg ønsker og kjøpe stålfelg som har 5x108 boltsirkel, og er 16" trenger 4stk. (Står på nyere volvo) Er det noen som har noen ligende så er jeg intrisert i og kjøpe. Mvh Kristoffer Aksnes Tenkte bare å nevne at nyere ford (bl.a mondeo) også har 5x108 og 16", det gjør markedet "litt" større =) Om man da ser bortfra innpresset...men regner med du skal ha spacere\sentrumsvende e.l. uansett =) Siter Mvh Dan - 76` Volvo 245 med femmer og hårføner - http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buøyvolvo Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2010 Tenkte bare å nevne at nyere ford (bl.a mondeo) også har 5x108 og 16", det gjør markedet "litt" større =) Om man da ser bortfra innpresset...men regner med du skal ha spacere\sentrumsvende e.l. uansett =) Takker for info. De skal bygges om så innpress har ingen ting og si. :) Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg