S2POWER Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Lurer på om noen kan si meg om det ville lønne seg og kjøpe en 90coupé og bygge om til S2, tar utgangspunkt i en quattro med 20v femmer.. Og hvor mye oppgradering av bilen trengs, (bremser, driverk, etc) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Hvis du skal bygge om "alt" og godkjenne den som S2 vil det aldri lønne seg om du ikke tilfeldigvis har en S2 i delere liggende som du har fått bortimot gratis. En original S2 Coupè kan du oppdrive fra rett i overkant av 100.000, da selvfølgelig med noe påregnede reparasjoner for å få den 100%. Bygger du om en Coupè til en S2 vil du aldri få mer enn en slik bil, med mindre du bygger en skikkelig stylet/trimmet værsting. Økonomisk lønner slike ombygginger seg bortimot aldri. Hvis du gjør det for utfordringen og interessens skyld blir det noe annet ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2POWER Skrevet April 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 må jeg godkjenne den som en s2, eller holder det om jeg godkjenner den sånn som den er bare med s2 motor og drivverk??? har akkurat mista lappen i 2år så, jeg kunne jo brukt di 2 årå på og bygge noe rått noe! lurer også på om det er noen svakheter på disse bilene?? og er det noen norske sider på nettet hvor det står noe fakta om 90 coupé og s2? takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Ikke så mye norske sider om dette, men prøv litt på disse http://www.nordicaudi.com http://www.s2central.net/ Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg