bivar Skrevet Januar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2010 hei. har en a6 som e 2000modell stjonsvogn. kan nån plis å help m? e sk skift støtdempera bak på biln og jeg får ikke av fjærbeinslager. nån som har gode råd ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rattatta Skrevet Januar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2010 hmmm trodde ikke det var slikt bak... har byttet bak på min 98 mod, men ingen lager. Er lager fremme vet jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bivar Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2010 ok. ja, e veit ikke også. e prøvd å vri dn å slå dn mn d hjælpa ikke.Det kan henn dn har rusta se fast dr el d e noe triks m å få dn ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abarth racing Skrevet Januar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2010 er nok bare å bytte om de er irret fast. kan ikke varme og de blir fort ødelagt om du slår for mye på de. koster vel ikke mere en ca 300kr stk elrno. Siter audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bivar Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2010 ja, e trur e jær d. sk bestill nye imårra. de kosta 250 på mekonomen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg