Ascona-77 Skrevet Januar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2010 Er d noen som vet hva orginaltittelen på denne filmen eller hvor eg kan få tak i den? filmen gikk på nrk på slutten på 80-tallet eller tidlig 90-tallet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2010 Husker du hvem som var i filmen? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-77 Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2010 eg har kun sett noen småklipp.. for pappa tok opp dei 2 siste delane som gjekk på tv. eg såg litt av filmen i går mn kjenner ingen av skuespelerane. filmen er australsk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2010 Synd han ikke tok opp rulleteksten da ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-77 Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2011 No har eg fått tak i filmen, den heiter The Great Bookie Robbery. Så til dei som lurer på det samme eller kansje har blitt litt nysjerrige på filmen så er dette ein ganske bra film. Fekk bestilt den fra england gjennom butikk. Her er ein liten trailer. "] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg