Gå til innhold

01.04-2010(Skjærtorsdag) Hva skal du?

Ranger emnet

SimenRawr

Anbefalte innlegg

La oss nå la være å se ned på folk som har andre meninger og interesser enn oss selv. Om folk har lyst til å råne rundt i biler, synge av full hals og drikke seg fulle så er det helt greit det og jeg syns det kan være gøy selv iblant :)

Eller om folk vil dresse seg opp og gå på opera så vær så god og kos dere med det også, kunne godt tenkt meg å dratt dit også.

Poenget er at livet er for kort til å sitte å surmule over folk som har det moro. Kom dere ut og ha det gøy selv, uansett hvordan dere velger å ha det :)

Bare la vær å lag kvalm og hærverk osv. Det er lov å bruke hodet selv om man har noe innabords (selv om det til tider kan være en utfordring).

Ang. rute om berg til Halden: Veibeskrivelse fra avkjøring E6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 132
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

synge for full hals klarer i hvertfall jeg og de jeg kjenner seg uten, det går over grensa for hva som er artig til å drite seg ut. Samme gjelder det å vise ræva til kameraet osv, det er helt klart latterlig og flaut, men det gjelder alle andre, både oss andre som er der og dem som ikke er der. Det jeg reagerer mest på at det ofte er folk som selv har vært russ og dritet seg ut mange ganger mer der, som klager mest på festglad/bilinteresser ungdom som drar til sverige(har vært russ så er ingen generalisering fra min side), det fins ei grense og alt bør gjøres med måte

Media vrir alltid det til det negative, det du ser på fjernsynet har ikke jeg sett EN eneste gang der, var der fra morgenen og ut hele dagen.

Hvorfor ikke filme flotte biler, fine damer eller det positive samholdet? Det er det masse av der. For min del kan dem vise hva dem vil, det bryr meg ikke, men det står på vær varsom-plakaten for journalistikk at man ikke skal skrive saker med en forutinntatt mening, det er vel ikke akkurat det de gjør

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, media lever av å krisemaksimere og ta ut det værste av enhver sammenheng, ingen tvil om det. I fare for å generalisere virker det også som mange som jobber i media er den typiske "akademiker" som har veldig sterke meninger om hva som er "rett oppførsel" og ønsker at alle andre skal rette seg etter deres verdensoppfatning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du trives med denne "livsstilen" skal jeg ikke si noe på det.. personlig mener jeg det hele bare er tull, og at man seriøst må vokse opp fra dette. Altså.. Jeg har ingenting i mot bilkulturen.. Jeg er interessert i biler, og har ingenting i mot av å style/trimme bil. Men det dere gjør under skjærtorsdag har absolutt ingenting med bil å gjøre.. Det er bare en gjeng som har vist seg å være "hillbillyer" som har samlet seg for å drikke med en idiotisk oppførsel.

Og når det gjelder deg "Merce-123" (også kalt dieseldyret?).. Så er nok livet "avsluttet" for deg ja, hvis du bor i Oslo og kjører Yaris. Ikke for meg.. Jeg foretrekker en bensingjerrig bil med stor bagasjeplass som ikke trenger å skrus på så ofte. Du derimot velger nok den bilen som sikkert passer dine krav best.. En gammel, rask og harry bil. Igjen... Jeg har ikke noe i mot dette. Er den idiotiske oppførselen under skjærtorsdag jeg misliker.. Å vise rompa si flest ganger, kjøre rundt med det tåpelige sørstatsflagget og drikke seg dritings i en bil er noen eksempler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synge for full hals klarer i hvertfall jeg og de jeg kjenner seg uten, det går over grensa for hva som er artig til å drite seg ut. Samme gjelder det å vise ræva til kameraet osv, det er helt klart latterlig og flaut, men det gjelder alle andre, både oss andre som er der og dem som ikke er der. Det jeg reagerer mest på at det ofte er folk som selv har vært russ og dritet seg ut mange ganger mer der, som klager mest på festglad/bilinteresser ungdom som drar til sverige(har vært russ så er ingen generalisering fra min side), det fins ei grense og alt bør gjøres med måte

Media vrir alltid det til det negative, det du ser på fjernsynet har ikke jeg sett EN eneste gang der, var der fra morgenen og ut hele dagen.

Hvorfor ikke filme flotte biler, fine damer eller det positive samholdet? Det er det masse av der. For min del kan dem vise hva dem vil, det bryr meg ikke, men det står på vær varsom-plakaten for journalistikk at man ikke skal skrive saker med en forutinntatt mening, det er vel ikke akkurat det de gjør

Nå skal jeg også innrømme at jeg har dratt "alle under en kam".. og det er vel en feil fra min side... Så applaus til dere som faktisk klarer å oppføre dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stikker over en tur:) Men faen, jeg tar det som en helt vanlig svenske tur! kjøpe litt røyk og mat! Og tar turen innom strømstad for litt show! Men kan si meg enig i at fyll og bil har INGEN ting sammen og gjøre! Men det mest TRAGISKE på hele dagen, er den jæævla russen som er der og surrer ''drita'' rundt i byen!

Og tenk om det var din ''by'' så kom nesten hele svergie og kasta bokser og flasker i helt ''byen'' som du selv må gå og plukke opp etterpå! KLART MAN HADDE ØNSKA DI DIT PEPPERN GROR!

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som kjører fra kristiansand??

tror vi er en gjeng som skal oppover..

Møt opp på veigrillen ved Lillesand/Tingsaker 0600 :) Vet ikke hvor mange vi blir, men kan jo like greit slå oss sammen? :)

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye er bota for å slurre litt med clutchen egentlig?

Sånn egentlig er det ingen fastsatt bot på det. du blir tatt på Vegtrafikkloven §3 som sier at alle som ferdes i trafikken skal ferdes hensynsfullt og være aktpågivende og varsom etc.

Du kan miste lappen på det med andre ord. eller så er du heldig å slipper unna med en bot på no sånt som 4 tusen. det fikk jeg en gang på sladding

Bruksbilen Volvo 240 2.0 Gasser

Goværsbilen Bmw 530 E12 1976

Solgt: Bmw 520 1991 24v RH22222

Skrota Bmw 520 88 12v

Skrota Merce 190 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse
Møt opp på veigrillen ved Lillesand/Tingsaker 0600 :) Vet ikke hvor mange vi blir, men kan jo like greit slå oss sammen? :)

bilen din som står i ei gate i sentrum? gidder ikke nevne adressa di her, men jobber litt lenger opp der.

PLANEN min var nedover på onsdag, ta det som en tur. ta ferja over og handle litt billig sprit og snus, så bare slokne i bilen og kjøre inn på torsdag. MEN handla meg en sierra usett i dag:P og det som begynte med gåent bakhjulslager og bil på bukk endte opp med at vi fant ut vi ikke hadde bremser:P

fikk tak i nye bremsesylindere, men så knakk bremserøret:P satse på kameraten min får ordna det på jobb på nissan i morra, men hvis ikke kjører vi på torsdag morra:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse
Sånn egentlig er det ingen fastsatt bot på det. du blir tatt på Vegtrafikkloven §3 som sier at alle som ferdes i trafikken skal ferdes hensynsfullt og være aktpågivende og varsom etc.

Du kan miste lappen på det med andre ord. eller så er du heldig å slipper unna med en bot på no sånt som 4 tusen. det fikk jeg en gang på sladding

i sverige er den latterlig :titties:

men i halden er det verre hvis du glepper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår