Gå til innhold

01.04-2010(Skjærtorsdag) Hva skal du?

Ranger emnet

SimenRawr

Anbefalte innlegg

Jaja..... ble vel endel avskilta biler idag... deriblant jeg.....

Men tusen takk for hyggelige folk fra eidsvoll som gav oss skyss inn til strømstad :D

Var det du som hadde bilen din på henger etter en Volvo ell? Kjipe greier :/

[ ] Peugeot 605 2.0i, 1991

[x] Nissan Bluebird 2.0 SLX, 1986

[x] Citroen BX 19GTi, 1991

[x] BMW E30 318i, 1983

[x] Volvo 240 2.0, 1984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 132
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal vel uansett noe til at snøen faktisk legger seg :) Syns ikke vi kan klage på regn etter denne vinteren.

så deg i dag gnarkill, bare en gang da

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en sånn fyr på statoilen i strømstad også, og han ble tatt med av purken, haha.. gud han var drita! og fy faen, folk lo...:m'm:

kjentfolk detta der hehehe

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse

kommet meg tryggt hjem jeg og! bra trangt når plutselig tre biler blir til to:(

fikk savskilta vår rullemalte goførr med aluvinge på vei til halden:(

men politiet var så greie at de kjørte oss til halden "så vi kunne legge oss på et hotell og sove ut rusen"! haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja..... ble vel endel avskilta biler idag... deriblant jeg.....

Men tusen takk for hyggelige folk fra eidsvoll som gav oss skyss inn til strømstad :D

Folk fra Eidsvoll er som regel hyggelige vettu :) Veit du hvem du satt på med? Satt selv på med den sølvfarga Volvo 240'n! Regner med at du var en av dem som ble med fra Svinesund ;)

Må si Eidsvollrånerne fikk svi idag! Først en liten kollisjon på motorvei, så 2biler som ble avskilta på svinesund også en som mista førerkort og ble avskilta i Halden :(

Men ellers, så var det en finfin dag :D Men de kunne godt ha satt opp flere dasser i Strømstad!

Volvo 740 B230ET!

Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innimellom begyne å lure på hvordan dere klarer det. Kjørte hjemmefre til svinesund uten å hverken se eller ha problemer med politiet. Vært store deler av dagen i strømstad uten å hverken bli tilsnakket eller ha problemer med politiet. Svipptur innom Halden uten noe som helst problemer. Kjørte hjem uten noen som helst problemer med hverken folk eller politiet.

Så vil nok ikke si det er "uflaks". Tror heller folk gjør/oppfører seg så de tiltrekker seg uflaksen.

Satt selv i går/onsdag og lurte på om jeg gadd å ta sjansen på å kjøre bilen til strømstad i fare for å bli stoppet og ende med masse tull med å måtte inn og vise bilen etc. Men endte med å ta sjansen. I år som i fjord så rullet jeg gjennom hele dagen uten noen problemer.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse
Må innimellom begyne å lure på hvordan dere klarer det. Kjørte hjemmefre til svinesund uten å hverken se eller ha problemer med politiet. Vært store deler av dagen i strømstad uten å hverken bli tilsnakket eller ha problemer med politiet. Svipptur innom Halden uten noe som helst problemer. Kjørte hjem uten noen som helst problemer med hverken folk eller politiet.

Så vil nok ikke si det er "uflaks". Tror heller folk gjør/oppfører seg så de tiltrekker seg uflaksen.

Satt selv i går/onsdag og lurte på om jeg gadd å ta sjansen på å kjøre bilen til strømstad i fare for å bli stoppet og ende med masse tull med å måtte inn og vise bilen etc. Men endte med å ta sjansen. I år som i fjord så rullet jeg gjennom hele dagen uten noen problemer.

så deg i dag kongen! stilig den poloen din:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår