CountachV12 Skrevet Januar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2010 Hva er det generelle synet på Calibra her inne? Harry, kul, gammelmannsbil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2010 Mitt syn: Negative sider: En opel vectra med et sportsbilaktig karosseri. En rustbombe uten sidestykke, dårlige kjøreegenskaper i forhold til utseendet, elendige fordelingskasser(på de med 4wd), blir ofte hyperstyla av 18-åringer, og kvaliteten er jevnt over skral. Positive sider: Sportssetene er gode å sitte i. Utseendet er ikke så aller verst, så lenge styling holdes til et minimum og senk og felger er på plass. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CountachV12 Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2010 Er ganske enig i det du sier her! Uten styling, men med senk og felg, er det ganske kule biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Januar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2010 jeg hadde en calibra med 40mm senk, bbs felger, og helt kurant styling, ikke overstylet MØKK, men er vel generelt en drittbil ja:D Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Green Skrevet Januar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 En av mine første biler var en Calibra. Kjipt det er en del rustproblemer med de, var alt i alt godt fornøyd med den. Ellers er det jo en nydelig bil synes nå jeg... Utrolig flott bil som kom i 1990, designet lå langt foran konkurrentene. Green Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet Mars 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2010 Generelt syn ja.. Det må være at Opel gjorde en megabommert å ikke produserte dem med bakhjulsdrift. Ville nok blitt en megahit og bilen ville fremdeles vært ettertraktet. Det er iallefall hva jeg tror. Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poliq Skrevet Mars 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2010 en calibra med passe senk og fine felger, i tillegg til noe moderat plastikk, fangere/skjørt er en veldig fin coupe! Ikke de største sinteste stylingfangerene. det er stygt. 4x4 og turbo er noe dritt, og rusta da seff. mitt tips må bli en som allerede er pusset skikkelig opp en gang, med senkeset, 16V og fremhjulstrekk!? Siter 2002 Seat Leon Cupra 4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg