kjelli91 Skrevet Januar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2010 Har en b230fk med datasprut, den går på 1,4 bars turbotrykk, men når den er varm så begynner den å hakke og tulle på 0,7-1 bars trykk. den napper og slår og vil ikke lengre opp. pluggene som jeg byttet var sotet, så tror ikke det er mangel på bensin ihvertfall. Så på registerreima og den står noen hakk feil i forhold til 0 punktet, men trodde ikke det skulle ha noe og si? iom at den går helt fint ellers, om jeg dauer og starter bilen igjen når den er varm så går den hele veien til 1,4 bar Noen som har noen forslag ? takker for svar Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Januar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2010 Jeg regner med du har noen datalogger du kan se på, for å se om noen sensorer tuller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg