Gå til innhold

Forskjell på -98 og -99 mod. passat

Ranger emnet

laffa

Anbefalte innlegg

Hvis man ser på Sedan typen så opplever iallefall jeg at 98 modell i comfortserie ikke har AC og comfortline i 99 modell har det.

Mens en 98 modell Highline har AC.

Ellers er de prikk like, bortsett fra noen annerledes knotter.

Passat hadde vel samma karosseri fra 97-2000

Jeg har 98 modell sedan comfortline og der sitter det en original ac (climatronic), så jeg tror ikke det er det som utgjør forskjellen på 98 og 99 modeller. Såvidt meg bekjent så er modellene ganske så like i 3b serien, bortsett fra at 97 modellen har grønn belysning i dashbord kontra blå og rød i de øvrige årsmodellene. Men om det er forskjeller på 98, 99 og 2000 modellene vet jeg mindre om. Mulig det var mer utstyr tilgjengelig for de senere modellene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 98 modell sedan comfortline og der sitter det en original ac (climatronic), så jeg tror ikke det er det som utgjør forskjellen på 98 og 99 modeller. Såvidt meg bekjent så er modellene ganske så like i 3b serien, bortsett fra at 97 modellen har grønn belysning i dashbord kontra blå og rød i de øvrige årsmodellene. Men om det er forskjeller på 98, 99 og 2000 modellene vet jeg mindre om. Mulig det var mer utstyr tilgjengelig for de senere modellene.

Hmm, ja det er sikkert forskjeller ute å går! Jeg f.eks har jo 98 modell, men har den kjedelige grønne belysningen. Har Highline typen.

Men min er tysk importert da, så mulig det har noe med saken å gjøre.

Vi er nå en gjeng med 5 passater, og jeg er eneste som har spredere. Har også klima, AC +++ alt det vanlige med elektronikk over alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min er reg i 99. men 00 iflg VIN nummer. har comfortline og jeg har alt utstyret som marianne89 på sin import higline unntatt tåkelys foran . var nok ikke noen forsterket forstilling på min hvertfall sia alt er bytta pga den berømte svakheten ..

jeg har blått instrument lys,climatronic.3 eika skinn ratt.carbon interiør detaljer,svarte/grå seter. elvindu.speil m/varming. osv ... er tdi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider