Gå til innhold

Anbefaling av forsterker til 6 høytalere.

Ranger emnet

esbandos

Anbefalte innlegg

Hei..

Mistenker sterkt at min 4-kanalers Blaupunktforsterker tok kveld i går... Tok en sving, og forsterkeren gikk i protect.. Har kobla ut alle ledningene bortsett fra pluss,rem og jord.. Fremdeles lyser protect..

Denne forsterkeren har slitt i noen år nå, å vært brukt i en del biler, så er vel moden for utbytte..

Det jeg da lurer på er om dere kan anbefale meg en god, men rimelig forsterker som klarer å drive endel høytalere..

Per dags dato har jeg dette foran:

http://bilradiospes.no/m/shop/?produkt=6885&katid=649&mid=m436&id=&vn=736

Har 2 stk 5 1/4" eller var det 6.5" Fence audio i bakdørene. (mener disse var oppgitt til 300W ellernoe).

Har også 2 6*9'ere i hattehylla.. (Disse er sprengt og ødelagt, så er ikke så nøye med disse uansett..

Det jeg er ute etter er at det bør helst være en 4-kanaler. (Har bare 2 signalkabler bak)

Må være mulighet for å justere mye ang lyd og slikt på hver kanal.

Har sett litt på denne:

http://bilradiospes.no/m/shop/?produkt=4454&katid=35&mid=m436&id=&vn=736

Hva mener folket?

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsterkeren Reset'er seg nok ikke før du kobler vekk Pluss eller Minus et sekund eller tre...

Har gjort det også.. :|

Du kan fint bruke JBL'en, eller sjekk ut dynaBel sin 5- kanaler. God valuta for pengene.

Så JBL'en er til å anbefale da?

Har hatt en JBL forsterker før, fra GTO-serien, og den var jeg kjempefornøyd med.. Helt til den eksploderte.. :|

Har også en JBL-monoblokk til å drive subbene nå, å den er jeg også kjempefornøyd med..

Vil tro jeg går for JBL'en jeg..

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider