macrom Skrevet Januar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 Noen som har gode tips til hvor jeg kan få kjøpt deler til en v40? Nærmeste bestemt et "krommet" dørhåndtak til en 2004modell v40. Det tålte ikke belastningen i kulda og knakk i overgangen til til selve låsen. Har forsøkt ebay, men finner kun ukrommede til eldre modeller. Bilia skal ha 1000 for et nytt.. Takk Takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amundsen Skrevet Januar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 prøvd http://www.bcb.no, eller en lokal høgger Siter Volvo 240 Gl 87 (bruks Bil) Volvo 850 Se 94 (Solgt) Vw Vento 96 tdi (Solgt/vraka) Bmw 520i Turbo 250hk 91 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Januar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 Prøv Finndel.no Så prøver du å finne en 2004mod med det ;) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrom Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 Prøv Finndel.no Så prøver du å finne en 2004mod med det ;) Takk for tips, men det var ingen for min der. Kun en for 1998 modell uten crome. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gekko Skrevet Januar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2010 ja du har råd til en 2004 mod , men ikke den 1000 lappen volvo skal for et nytt håndtak .. bestille fra utlandet blir bare pes og kansje like dyrt til slutt vet ikke om det går å ta fra bakdørene ?? kansje kjøpe de normale brukt og sette de bak og crome foran ? Siter Signatur reglene er crap , og mods er trigger happy .. Derfor denne singatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrom Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2010 ja du har råd til en 2004 mod , men ikke den 1000 lappen volvo skal for et nytt håndtak .. For en tullete kommentar. Selv om jeg har råd til en 2004modell hindrer det meg ikke å være prisbevist. bestille fra utlandet blir bare pes og kansje like dyrt til slutt vet ikke om det går å ta fra bakdørene ?? kansje kjøpe de normale brukt og sette de bak og crome foran ? Det er forskjell foran og bak :) Jeg kjøper nok ny hos Bilia, siden det var lite å finne andre steder. De har vært tomme på lagrene i Sverige for disse siden før jul (som også var litt av grunnen til å se andre steder), men det skal komme inn idag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrom Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 Fikk endelig somlet meg til å skifte håndtaket nå ikveld. Det var en liten drittjobb, mye som måtte pelles av. Men deilig å endelig få åpnet døra fra utsiden på førerdøra igjen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg