LilleGud Skrevet September 5, 2002 Rapporter Share Skrevet September 5, 2002 jeg sier bare at det kan ikke gå ann jeg ! IDIOTER ! les Her så forstår dere hva jeg mener ! :mad: Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 5, 2002 Rapporter Share Skrevet September 5, 2002 Originally posted by LilleGud jeg sier bare at det kan ikke gå ann jeg ! IDIOTER ! les Her så forstår dere hva jeg mener ! :mad: "Natt til i går la han seg til med sovepose foran hovedkontoret til Trafikketaten i Oslo sentrum. 73-åringen, som bare er på ferie i Norge, har ingen planer om å finne et annet sted å overnatte før han får campingbilen utlevert." Bra gjort! Det hadde jeg også gjort tror jeg! :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet September 5, 2002 Rapporter Share Skrevet September 5, 2002 Kanskje vi skal ta å stjele bilen til sjefen i trafikketaten og feilparkere den? Se åssen han liker det ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet September 5, 2002 Rapporter Share Skrevet September 5, 2002 Vi burde egentlig kjørt i protest-tog fra strømmen og ned til ham på fredag - og "sympatiparkere" rundt hele bygningen....... Stakkars fyr... :( Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet September 5, 2002 Rapporter Share Skrevet September 5, 2002 Loppa, vakke dum idè egentlig.. Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet September 5, 2002 Rapporter Share Skrevet September 5, 2002 nei, det var ikke en dum ide, gjøre ett eller annet... greit, vi veit hvor sugent systemet er, men det ekke noe fett hvis hele europa går å slenger dritt om oss pga sånne fille saker!! jeg stiller opp jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet September 5, 2002 Rapporter Share Skrevet September 5, 2002 Hadde blitt med på å feilparkere rundt bygningen hvis jeg hadde hatt en kjørbar bil..... får bli til neste gang Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet September 5, 2002 Rapporter Share Skrevet September 5, 2002 FY F**N AT DET GÅR AN!!!!!! Potet-Norge slår til igjen........angry angry angry fucku fucku knock Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet September 6, 2002 Rapporter Share Skrevet September 6, 2002 Nå har det ordnet seg. Onkel Carl's disipler ordner opp : Løste ut stjålet bil Det er godt det finnes noen politikere som ser hvor tåpelig slike ting er. Rent overrasket jeg :D klapp-klappthumpsup Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet September 6, 2002 Rapporter Share Skrevet September 6, 2002 Det er da endelig godt at det finnes politikere med litt under topplokket. :peace: Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg