Roy001 Skrevet Januar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2010 Tja, blir vel GTI på meg også. Følger argumentet til Random4k, at det er bedre butikk å kjøpe ei dyr sprøyte som man kan skifte dyser på, enn å kjøpe 3 sprøyter for samme prisen. Så GTI for meg. Nå hører det med til historien, at jeg nettopp har kommet inn etter å ha grunnet, baset og klarlakket den andre siden på grågolfen med min 159-kroners Biltemasprøyte, og det ble egentlig ganske bra! Den største utfordringen akkurat nå er temperatur og støv. Har varmepumpe i garasjen, og må kjøre den ganske hardt for å komme over 20°C der inne nå. Men må stanse den en stund før sprøyting pga. støvet. Så jeg varmer, stanser pumpa, lakker, venter til det er støvtørt, og fyrer på igjen. Men, på en bil fra 1993 må det jo være greit nok. Får sikkert solgt denne også. Har sveiset rust til den store sølvpokalen! Men det er blitt bra også da. Sånn i all beskjedenhet ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy001 Skrevet Januar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2010 Da bestilte jeg Devilbiss 620 millennium med koffert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2010 Blir nokk devilbiss på meg åg ;) Bare venta t eg nærme meg hjemreis. Lykke til me lakkingå då Roy ! Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy001 Skrevet Januar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2010 Takketakk;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2010 Om et par dager bestiller jeg den Gti pakken :) Så håpe eg den komme et par dagar itte eg har kommt hjem. E d någen som har advarsel mot kjøp av denne sprøytå må di skriiiiiiiga ud. For eg bestille snart :D Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg