Mandel Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Har et fotoprosjekt på skolen hvor det var fritt valg om hva vi ville gjøre, så jeg dura ned i sentrum og tok noen bilder av stygge vanlige biler, det jeg ville gjøre var og lage en stygg bil ,feit..så her er resultatet av en stygg opel corsa først orginal: Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Januar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 og her er resultatet etter en god del timer med pirke arbeid-.. jeg vil si meg ganske fornøyd med modden, får håpe læreren synes det og da... NB! datoen på bildet er for og vise læreren at jeg gjorde denne oppgaven da vi egentlig skulle, men jeg droppa det den dagen og gjorde det nå, innlevering av resultat i morgen.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Bra mod det der. Gjort mye ut av en vanskelig vinkel. En ting: Jeg tviler på at om du setter datoen på bildet vil få læreren til å tro at du lagde det den dagen. Jeg kan godt lage et bilde nå og sette 26. juli 2003 på det... ;) Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Lærere er merkelige og godtroende :P Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Ble stilig den da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Januar 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 joda han trodde på at det var laget den datoen jeg skrev, leverte akkurat, han blei fornøyd Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Veldig bra mod :) Men blei ikke helt cleant når du dekte for skiltet, som du sikkert er klar over. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Januar 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 ja veit, men ville få vekk skiltet, også tenke jeg at jeg sku prøve og lage en "boble" utover istedenfor innover, meeen det ble ikke helt cleant akkurat..men strevde lenge.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg