ThomasEK Skrevet Juni 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2011 Det må jo gå godt i en mindre bil! :) ikke noe sinke ihvertfall ;) er det orginal intercooler på og da? Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poliq Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2011 drar greit det ja! :) frontmontert intercooler er orginalt ja! Siter 2002 Seat Leon Cupra 4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poliq Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2011 Da er lakkering booket 4. juli. Framfanger, panser, framskjermer samt reparere to lakkskader hvor kanalskjørtene har gnisset bakerst i bakdørene. I tillegg setter jeg bilen inn på verksted for å skifte stabstag- og foringer fram, samt bremseskiver og klosser hele turen rundt. Selv drar jeg to uker til usa. Good times! Siter 2002 Seat Leon Cupra 4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poliq Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2011 Leverte inn bilen i morges, skal få postet noen før-bilder så dere ser hvorfor jeg vil lakkere. Gleder meg til å få den igjen, kanskje til helga? :) Siter 2002 Seat Leon Cupra 4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poliq Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Først: Jeg har ikke hatt noe tid til overs til hverken bil eller forum i sommer, så derfor har det blitt dårlig med oppdateringer. Mesteparten av tida har i stedet blitt brukt på hytta. :) Men joda, jeg fikk tilbake bilen fra lakkering, skitten vel og merke, i og med at den hadde stått ute.. nuvel. Ved senere inspeksjon fant jeg ut at firmaet hadde slurvet da jeg fant gamle steinsprutskader som var lakkert over, men ikke reparert. :( Må nok ta turen dit en dag.. (huff!) Skal også få lagt ut før/etter bilder når jeg får leta de fram. Ellers skal bilen få seg noen nye deler og litt service i nærmeste fremtid, maf, luftfilter, oljer etc. Skal lese ut feilkoder via rosstech vagcom i morgen, får se hvordan det går.. I tillegg har jeg startet å pusse opp vinterfelgene for lakkering. Dette gjør jeg for hånd, og det tar tid! Har hittil pusset i 12 timer, å har ikke rørt den siste felgen enda. Men jeg tror det blir bra med orginale seat speedline 17" i hvit, men med sort senter og krom seat emblem. Bilder kommer selvfølgelig. Korrosjon suger! Siter 2002 Seat Leon Cupra 4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg