mariuss500 Skrevet Januar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2010 Hei! Sitter å ser på brukte biler (førstegang) og da kom jeg over en meget pen Audi, den annonseres av en forhandler som heter Autotech AS som ligger på Lierskog. er det noen som har erfaringer/hørt noe om dette firmaet? De reklamerer også med graanti mot tilleg i prisen. Har noen erfaringer med disse? Bra og dårlige.. Mvh. Marius. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2010 Handla min Audi hos Autotech jeg, ingenting å utsette på dem:) Hadde lett handla der igjen :) Kjempekar han som driver det! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariuss500 Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2010 Det er snakk om en Audi A4 1.9 tdi quattro. 2003 modell som har gått 187000 km. Pris på 125000.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariuss500 Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2010 Det var da veldig kjapt svar!:) Takk! Handla med garanti eller? Anelse om pristillegg da? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2010 Det var da veldig kjapt svar!:) Takk! Handla med garanti eller? Anelse om pristillegg da? :) Kjapp på avtrekkern vettu;) Husker ikke hvordan det var med garanti og slikt, er et par år siden:) Ta en telefon til Reidar, regner med det er han som driver det enda :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariuss500 Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2010 Ja, det er bra! ;) Ikke quattro btw.. Kikka for mye på biler nå.. hehe:P tenker på å gjøre det i nærmeste fremtid! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeoNico Skrevet Januar 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2010 En kompis av meg kjøpte en BMW 320 E46 der for noen mnd siden. Han er kjempefornøyd med kjøpet, og sa at selgeren var en kongefyr ;) Han fikk 3 mnd garanti på kjøpet som han brukte da termostaten gikk. Han fikk et lokalt verksted til å se på bilen, og sendte bare regningen til Autotech. Null stress :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsern12 Skrevet Desember 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2010 Jeg har selv vært i kontakt med Autotech for kjøp av nyere audi. Jeg sitter igjen med heller dårlige erfaringer. Oppfattet selgeren som mindre blid etter at jeg prutet ned prisen på bilen. da vi kom til enighet og nærmet oss handel viste det seg at orginal-anlegget var plukket ut av bilen - selv om det var avbildet på finn.no. istedenfor å gi avslag i pris eller beklage seg, kalte han hendelsen en "Følgefeil" fordi de hadde puttet det inn i en annen bil som manglet anlegg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojnas Skrevet Februar 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2012 Jeg har også en dårlig erfaring med dette firmaet, etter å ha funnet en fin bil jeg skulle ha som de hadde så ringte jeg til Han selgern for å spørre om noe spørsmål om bilen og motor stand ble selgern så ufyselig og så uhøflig at jeg mista lysten på bilen og bare slang på røret! Verre service skal man lete lenge etter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg