corollagt87 Skrevet Januar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2010 Hei. Har en golf 1.6 86mod,som frost0pluggen har sprøtti ut av.. Noen som veit om det er mye jobb å sette inn igjen? Siden jeg trenger bilen fortest mulig.. Håper på raske svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2010 Er jo bare å banke inn igjen de. Men du bør ha ny plugg Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollagt87 Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2010 Skal kjøpe ny,men var usikker på jobben.. Er noen som har sagt den må på verksted for å få inn igjen frostplugg S: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Januar 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2010 Hva er en frostplugg? Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Januar 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2010 (endret) En plugg i blokken som spretter ut om kjølevannet fryser. som Oftest er det flere plugger Min bil feks har 5 plugger mener jeg. Det er også den pluggen du tar ut når du skal montere motorvarmer kolbe. corollagt87: det er bare og banke inn det. bruk gjærne en kopp som passer inni pluggen for og ikke skade pluggen. skal nok være greit med plass for og få det til Endret Januar 14, 2010 av dynaBel Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollagt87 Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2010 Da blir det innkjøp av 2 frostplugger idag,så da får man satse på at det går greit;) Takker for alle svar.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollagt87 Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 Da var bilen startet,men et annet problem kom frem :( Hat nye hovedpærer,men er kun park som fungerer:S Noen som veit hva som kan være galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 Sannsynligvis hovedlysbryter, stor svakhet på golf. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollagt87 Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 Den har vi prøvd å bytte,men fortsatt samme feilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Januar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 Har denne kjørelysrele? Sjekka sikringer? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 Har denne kjørelysrele? Nei, er ikke relè på disse.. Er det kun nærlys/fjernlys som ikke fungerer? Andre elektriske ting som fusker? Jeg tenker da på bakstykket på tenningslåsen som også er en vanlig feil på disse bilene.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollagt87 Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 Nei, er ikke relè på disse.. Er det kun nærlys/fjernlys som ikke fungerer? Andre elektriske ting som fusker? Jeg tenker da på bakstykket på tenningslåsen som også er en vanlig feil på disse bilene.. Fjenrlys funger kun om jeg holder bryteren inne og da går vindus pusserne på også.. Så er et feil et sted :s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2010 Sikringsboks/releplate da sikkert. Både sikringsboks/releplate, tenningslås og lysbryterene på disse bilene er underdimensjonert, og brenner opp med jevne mellomrom. Få på et rele sett på hovedlyktene, så slipper du problemer i fremtiden Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollagt87 Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2010 Da har vi byttet tenningsbryter og lysbryteer,så nå funker bilen som den skal :) Den blir god å varm også,så dette blir bra :D Da mangler man kun eu-kontroll:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg