Reodor F Skrevet Januar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 Jeg skulle jammen likt å vite hva slags info som ikke vil få plass på et kort i kredittkort-/førerkortstørrelse. Grei ut om dette esban! Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 Ikke standard størrelse nei, får meg til å tenke på dette: Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 Jeg skulle jammen likt å vite hva slags info som ikke vil få plass på et kort i kredittkort-/førerkortstørrelse. Grei ut om dette esban! Vet ikke jeg vel? Er jo mye stempel og koder og annen uviktig informasjon der.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 Ikke standard størrelse nei, får meg til å tenke på dette: Fattern har den enda mener jeg. Men så nærmer fyren seg sytti og da... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 Vet ikke jeg vel? Er jo mye stempel og koder og annen uviktig informasjon der.. Ja, det bar preg av mye luft og manuelle operasjoner. Ingen problem å få det der i et mindre format skulle jeg mene. Uten at det løser lommebokproblematikken din på kort sikt. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Januar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 Regner med du har sett Pulp Fiction? Klikk på meg da vel :D Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 Der var noe ja.. Men det var i utlandet da.. :| Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 Har den minste lommeboka som man får hos sparebanken hedmark/sparebank 1. funker fett.. Du får også en større en som er såpass stor at den stikker ut av lommen din :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiksTv Skrevet Januar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2010 http://www.gadgets.no/bad-mother-fucker-wallet.html Siter HPI Savage 25 Limited Edition Tamiya Subaru Impreza 95' Citroen ZX 1.4i GT: Frzagmr PSN: uaij446 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg