HWM Skrevet Januar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 (endret) noen som vet om de baklyktene som selges hos vparts.se (tidligere radicast) er av samme fabrikat som de pedersen/bcb/realcar osv selger? http://www.vparts.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl Endret Januar 15, 2010 av HWM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 Tett de med silikon før du setter de på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HWM Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 vet at det går an, men hvis de på vparts er så bra som de selv påstår slipper jeg jo å tette dem, men hvis det er bare skryt og det er de samme lyktene som alle andre selger, så er det jo mer lettvint å kjøpe fra en norsk butikk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Januar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2010 jeg kjøpte fra v-parts, de med hele den øvre raden hvit, og mine lekker ikke. har ikke behøvd tette med silicone eller noenting :) Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet Januar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2010 jeg kjøpte mine hvite blink på vparts til min 240 og de var tette. og de helvite til 945'n er det ikke noe problemer med. kjenner flere som sliter med lekkasjer med de baklyktene som er handlet i norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg