imloud2 Skrevet Januar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 (endret) hei. ønsker litt hjelp ang photoshop av min bil. jeg ønsker at den blir noe alla denne: med forbehold om grill, bedre breddet hjulbuer, og sotede vinduer og fjerne handtak på bakdørene. eventuelt fjerne blinklys på skjermen hvis noen har lyst til å være ekstreme, kan di gjerne prøve å bygge den om til 2 dørs:) og taksenk denne er min men denne fargen og styling: med disse felgene: denne er min mvh stian Endret Januar 15, 2010 av imloud2 tilleggsinfo på bilde Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Januar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2010 (endret) . Endret August 15, 2013 av ChevroletVan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo 91 Skrevet Januar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2010 den nederste der var jo bare drit lekker:) takk takk:) ser jeg må lære med slikt med tiden ja Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2010 Fikk ikke til alt.... Håper jeg valgte din bil..... [/img] den nederste på første posten er min bil;) men har fått en liten peil, takk takk:) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Januar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2010 [/img] :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Januar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2010 Glemte spoileren :( :'( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2010 fyttigrisen å rått:) :pray mulighet for å fjerne "lyset" i lyktene? :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Januar 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2010 Kan jo prøve.... Til helga eller noe.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Januar 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2010 Legger inn mitt bidrag også, fin trening dette.. ;) Ble ingen taksenk fra meg da, det har jeg aldri prøvd meg på før.. Men fikk med litt bredding, soting, styling, grill, lykter osv som du ba om. Pluss at jeg syns bilen din var litt vel høy.. :mekke: :cool: Standard: Modifisert: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Januar 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2010 (endret) Oops, styggvær.. Endret Januar 21, 2010 av Stig73CamaroZ28 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2010 utrolig tøft:) har bare å skaffe meg en skikkelig garasje nå å få satt i gang litt bygging;) grunnen til at den er litt høy foran er at den er orginal, men segen i ræva etter noen år med anlegg:P mange mange takk til alle sammen :D Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Januar 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2010 (endret) utrolig tøft:) har bare å skaffe meg en skikkelig garasje nå å få satt i gang litt bygging;) grunnen til at den er litt høy foran er at den er orginal, men segen i ræva etter noen år med anlegg:P mange mange takk til alle sammen :D Bare hyggelig det. :) Lykke til med prosjektet. P.S. Ser nå at jeg glemte å shave av dørhåndtaket på bakdøra, men men.. Man kan ikke huske på allt i farten heller..:chairshot Endret Januar 21, 2010 av Stig73CamaroZ28 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2010 var disse detaljene man ikke skal henge seg opp i alltid:P takk for det:) skal bli moro å prøve hvertfall:) kommer nok en prosjekt tråd når jeg kommer i gang Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2010 hei igjen:) har nok et spørsmål. noen som kunne tenke seg å å sette disse lyktene, på den nest nederste bilen? :) http://www.autoroyal.no/shop/productDetails.aspx?ProductId=564&catalogDirectoryId=781&menunode=633670878343356929 Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg