Gå til innhold

FM 3 - Ultimate supercar series - 29.08.2010 fra kl 20:00

Ranger emnet

arnfinme

Anbefalte innlegg

• Svar 166
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva har det blitt til med testing av biler fra den nye bilpakka?

Jeg har testet Joss Jt1 saken, veeeldig rask bil. Men uten at vi har sagt så mye om det har vi det som en regel at det skal være produksjonsbiler som det er mulig å få skilt på som skal brukes. Joss Jt1 ender dermed opp i ei gråsone. Gjenstår noe utvikling av bilen, men den første bilen er forventet produsert og levert i løpet av første halvår 2011, utfra det jeg kunne se på nettsida til Joss. Miura saken var jo med ei stund, men den ble utelukket nettopp på grunn av at det er en ren konseptbil, og aldri har blitt satt i produksjon. FXX og 599XX, er ribbet for det som trengs av lys og utstyr ellers som må til for å gjøre bilen godkjent for bruk på vei.

Jeg har i hvertfall tenkt å prøve ut Joss Jt1 mot de andre bilene, men er den for overlegen går jeg tilbake til F40'n.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett litt på rundetidene, og Joss saken ligger nokså jevnt med Maserati Mc12'n til Pininfarina, kanskje et lite hakk raskere.Så slik sett er den nok ikke overlegen, men den er lett å kjøre jevnt raske runder med, så blir spennende å se i et race.

Tenkte litt på Gumpert Apollo og Mosler, men disse fyker nok godt oppi R2 før alle modifikasjoner er gjort. Mosler'n ser ut til å være leaderboard bil også, lå høyt i hvertfall. Kan den bygges om til 4wd? Tok et public race i dag også, rettere sagt, kom ikke lenger enn til lobbyen for da frøs boksen min, men var bare Mosler og Viper som ble brukt.

Skal se litt på de andre bilene også...

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det ja...

Har merket at jeg har blitt mer og mer frakjørt når jeg har brukt F40en, men har slitt litt med å finne en bil som ingen andre bruker, men som samtidig er konkurransedyktig. Joss'n ser ut til å ha løst den floken.

Veit jo ikke hvilke modifiseringer som er gjort da på Mosler'n for at den skal bli en leaderboardbil. Og hvilke modifiseringer som er mulig. På Joss saken er for eks. ikke bur noe mulighet, så den har det tydeligvis fra fabrikk. Vil tro det er noe av det samme med Mosler'n... Men ja, det ser ut til å være en totalt overlegen bil. Gumpert'n er jeg litt mer usikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... Egentlig er vel alle gatebiler, men de jeg ser som mest aktuelle er:

Gumpert Apollo

Joss JT1

Spyker

Wiesmann

Spada Vetture ???????!!!!???????!!!!??????

Rossion Q1

Devon GTX

Om alle er like konkurransedyktige derimot, det gjenstår å se...

Gumperten funket ikke for min del heller, Mosler'n gidder jeg ikke å prøve en gang. At den er leaderboardbil sier i grunnen nok. Shelbytingen, tja... Rakett i hvertfall... Radical ligger alt i R2, men den får du faktisk skilt på i noen land. Spada saken har jeg ikke prøvd, vurderer det heller ikke, så stygg som den er... Spent på hvordan de løser det med hekkspoiler på den bilen, en på hver side?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører i morgen!

Litt kort varsel, men kommer til å være på nett og kjøre fra ca 20:00.

Catalunya - 6 runder

Road America - 6 runder

Motegi - 6 runder

Laguna Seca - 25 runder (én obligatorisk pitstop)

Vurderer å sette opp et langt løp i neste uke, med litt grom premie. Blir fort litt mer interessant da.

It's not the fart that kills you, it's the smell

GT: Pininfarina81

Lenke til kommentar
Del på andre sider