Simenand Skrevet Januar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 På passaten har den ene bakbremsa begynnt å henge litt. Spesielt etter brekket har stått på. Men kjenner at den henger litt uansett. Kan det være kalipperen somo henger litt og går tregt? I så fall må jeg demontere den for å smøre den opp? Brekket har en liten dødgang for det tar, kan det være vaieren til brekket som henger??? Er en 99 mod! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Januar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2010 jepp, sliter med det samme på 3 biler her hos meg...har vendt meg til og ikke bruke brekket i det heletatt... er dette FORBANNA saltet.. du bør ta opp bremsene og smøre di GODT!! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg