TomDelonge Skrevet Januar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 Jeg har lyst til å ordne mørke ruter (film) på bilen min. En ting er at jeg synes det ser ok ut, en annen ting er at det gjør hverdagen litt bedre for datteren min på biltur om sommeren. Har en focus st-v 2004. Den er grå metallic og er ikke så ulik denne: Vil det se "harry" ut på en familiebil? Vil jeg tape på det når jeg en gang skal selge? Det er jo først og fremst en familiebil. Jeg skal ikke ha mørke ruter på vinduene foran, da det ikke er lov slik jeg forstår det. Alle innspill mottas med takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelen Skrevet Januar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 om du har litt soting er det vel greit nok, selv syns jeg ikke det ser fint ut om noen ruter er forskjellige (men sånn må det jo bli om frontrutene ikke kan sotes). Om dem er helt malings sorte eller tilnermet det syns jeg personlig det er stygt, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Januar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2010 seff vil det ikke se harry ut... er veldig vanlig og gjøre det der på familiebilene! kjenner flere voksne som gjør det der...=) syns det ser veldig pent ut når man gjør det jeg=) Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomDelonge Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2010 Hvor mørkt ville dere valgt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Januar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2010 Jeg har 4% på omegaen, men blir å bytte når orken tar meg. Å ha det helt mørkt synes jeg personlig ikke er pent, men var forrige eier som monterte det. Jeg ville valgt sånn midt imellom :) Har selv barn, så skjønner godt at du vil gjøre det både for utseende og det praktiske med barn i baksetet :-) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Januar 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2010 35% er min favoritt uansett bilmodell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkonlie Skrevet Mars 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 har en 99mod i samme farge. Er familiebil, og jeg har 24%på bakrutene(fra b-stolpe) og 42% på framrutene(fra a-stolpe), ser bra ut og er mye bedre for ungene, spesiekt da min AC er tom for gass:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poliq Skrevet Mars 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 vil ikke anbefale mørkere enn 42% lysgjennomslipp. gjerne litt lysere, 50-60%. Blir vel greit det, men blir absolutt finest med alle sidevinduene like mørke. Siter 2002 Seat Leon Cupra 4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg