Gå til innhold

Styling til Audi A4 TQ 2004 S-Line

Ranger emnet

Stian442

Anbefalte innlegg

personlig syns jeg s line front og bak er penest :) hvis du kombinerer dette med s4 grill oppe og nede i blank sort med sorte ringer og sort optikk er du på vei til en meget lekker bil....

litt å se på her inne hvis du lurer på hva som funker og ikke funker :)

http://www.a4mods.com/library/bodykits/index.php?album=USP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig liker jeg S-line styling best men det begynner å trille en del av dem. S4 ville skilt seg litt ut.

Yup, og når alle i VACN med B6 kjører full S-line så blir det ikke så unikt lenger.

Se her så har du linker og tips til forskjellig styling:

http://audizine.com/forum/showthread.php?t=102671

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir mer belastning på hjullager ved å space ut :) men for quattroen har jeg ikke no tru på at det gjør no

Ok. Jeg har hvertfall hørt at man ikke kan space ut med forskjellig bredde eller ha felger med forskjellig bredde, for det vil ødelegge Quattro'en! Vet ikke om det stemmer jeg men har hvertfall valgt å tro på det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Jeg har hvertfall hørt at man ikke kan space ut med forskjellig bredde eller ha felger med forskjellig bredde, for det vil ødelegge Quattro'en! Vet ikke om det stemmer jeg men har hvertfall valgt å tro på det :P

Du bør ikke ha forskjellig rulleomkrets på hjulene. Grunnen til det nevnes forskjellig bredde på dekk/felg er at det ikke alltid er like lett å få tilnærmet lik rulleomkrets på hjulene da. Men det går... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har ikke noe med spacinga å gjøre :) men hvis du har forskjellig bredde på felgene og samme bredde på dekkene vil du få dekkstrekk :) ene dekket forran med smal felg vil stå slik : II mens dag hvor det er dekkstrekk vil dekket bli slik / \ du vil da få forskjellig rulleomkrets, noe som ikke er bra for quattro..... dog er det vel + - 5 % som er grensa, uten å si det for sikkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har ikke noe med spacinga å gjøre :) men hvis du har forskjellig bredde på felgene og samme bredde på dekkene vil du få dekkstrekk :) ene dekket forran med smal felg vil stå slik : II mens dag hvor det er dekkstrekk vil dekket bli slik / \ du vil da få forskjellig rulleomkrets, noe som ikke er bra for quattro..... dog er det vel + - 5 % som er grensa, uten å si det for sikkert :)

Ok. Men det er ikke noe fare å bruke dekkstrekk så lenge man har samme bredde på felgene og samme dekkprofil? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Men det er ikke noe fare å bruke dekkstrekk så lenge man har samme bredde på felgene og samme dekkprofil? :)

Vel... det spørs jo. Har du en 16" felg og en 19" felg så skal du slite ganske kraftig med å få lik rulleomkrets selv om felgene er like brede...men det sier seg selv egentlig. :)

Dekkstrekk i seg selv er ikke "farlig".

Lenke til kommentar
Del på andre sider