knutand Skrevet Januar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2010 God kveld, Jeg har eksperimentert litt med "LED-pærer" til baklysa på min Vectra B, og har derfor funnet ut at noen av pærene som sto der ikke fungerte. Får nå feilmelding på bremselys. Derfor tenkte jeg å spørre om noen vet helt hvordan oppsettet bak skal være, så jeg ikke kjører rundt med noe galt. Som jeg tror, fra toppen: "stor" 21-watt bremselys blinklys - "stor" 21-watt ryggelys "liten" (10 watt?) baklys, - "stor" baklys/tåkebaklys. (venstre side) Har jeg tenkt riktig da? Det er ingen av de 2 lysa nederst som skal bli sterkere ved bremsing? Knut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet Januar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2010 Hvis du har montert lysdiodepærer på bremselyset er det ikke rart du får feilmelding på bremselyset. Dette fordi lysdiodepærene trekker så lite strøm at pæresjekkeren tror at pærene er defekt. Hvis du slår på tåkelyset bak, skal det komme sterkere lys i det ene nederste pæren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg