Benjii Skrevet Januar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2010 Heisan Er jo litt styr med disse bilene(med registrering)men har hørt at gt-s'n er noe lettere enn gt-r'n. Mye kroner sån ca koster den ferdig importert...noen som vet? Eventuelt noen som selger? takker for svar Siter ___________________ - 200sx s13 -(x) Nissan 300zx -(x) Husqvarna 125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desibel Skrevet Januar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2010 maaaaasse styr ryktes for å få registrert! Høyrestyrt skal du bare glemme! Siter volvo v40 T4 2000 x opel astra 1,6 8v 1992, x toyota carina II 1,8 GLI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Januar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2010 maaaaasse styr ryktes for å få registrert! Høyrestyrt skal du bare glemme! Skal du ha en skyline med skilter så må du nesten kjøpe en som er på skilter i Norge allerede. Det å få skilter på ny impoterte biler er så si umulig. desibel: Skyline kom bare i RHD(Høyrestyrt). Finnes mange biler som er ombygd. Uheldigvis er mange av disse ombygningene av dårlig kvalitet. Det har heller ikke noe med om bilen blir godkjent eller ikke. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjii Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2010 Så biler med ratt å høyre side, går ikke ann å registreres i norge? Selvom det er mange biler som har blitt registrert før? Siter ___________________ - 200sx s13 -(x) Nissan 300zx -(x) Husqvarna 125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2010 Korrekt! En kamerat av meg har jo en R32 GTS-T på hvite skilter som jeg hørte at var til salgs for en stund siden da... :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjii Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2010 ok, uansett da, nå som jeg alikevel har startet en topic kan jeg jo spørre: Hva må man gjøre med en GTS-25T for å få ca 300-350hk? takk Siter ___________________ - 200sx s13 -(x) Nissan 300zx -(x) Husqvarna 125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjii Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2010 under 200hk? uansett, Skal prøve alt som står i min makt å motbevise dere :P men hva må jeg gjøre med motoren får å få ca 300-350hk Siter ___________________ - 200sx s13 -(x) Nissan 300zx -(x) Husqvarna 125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 Hei :) Det skal MYE til for å få registrert en skyline i Norge nå. Hver bil må gjennom hele systemet individuelt, så det er så tungrodd. Uansett, så registreres den på unntaksregelen, og da må den være klin orginal som den kom ut fra fabrikk. styling, felger, interiør, motor er ikke lov å røre ! Har selv en r33 gts-t registrert på hvite skilt, på motorhistorisk grunnlag.. Hva 200 hk mer eller mindre anngår, tar jeg som en stor BS ;) gts-t'n er orginalt med 254hk. Om "kvota" er full eller ikke, har jeg ikke noen formening om, men vet at det har vært registrert en bil for ikke veldig lenge siden(men med måneder av papirmølle, samt visninger, tester osv osv.) så det er som sagt ikke enkelt.. Kjøp deg en med skilter allerede, så slipper du og bli lei deg :) Alltids en til salgs nå og da.. Men du må nok igjen bare betale det selger vil ha eller drite i det :p Hva effektøkning angår, så tviler jeg MYE på at det hjelper med kun eksos og filter.. Har selv 3" effektanlegg fra turbo og et konfilter(la oss si jeg fikk 5-7hk ekstra), i tilleg til en stor hybrid FMIC samt at jeg har justert opp turbotrykket til 0,8bar.. (0,5Bar er org.). Med dette så TROR jeg at jeg har nærmet meg 300Hk. Men er ikke sikker før jeg har dynotestet den, som jeg skal nå til våren når det blir bart på veiene. Så etter jeg har dynotestet, kan jeg skrive her med sikkerhet hva jeg har under panseret av HK med dette oppsettet, så får du en liten pekepinn i hvertfall :) Kan si det slik at den river seg i 2. gir etter turbojusteringa, og har lyst til det samme i 3. gir... ;) Det ville den ikke i 2.gir med org. trykk. :knock: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr turbo Skrevet Februar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2010 maaaaasse styr ryktes for å få registrert! Høyrestyrt skal du bare glemme! Har ingenting og si hvilke side rattet er på. Siter Bmw 530i v8 1996 gobilen200sx 1993 solgtVento 1992 1,8cl restaureres740glt 1990 2,3 16v solgtNissan primera 2000 solgt og dynget Audi 80 1993 bruksbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 25, 2010 Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 Har bilen tidligere vært reg i England eller annet EØS land, så er den lettere å reg i Norge også, pga EØS reglene. (Samme regler for reg av bil i England som i Norge). Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet April 25, 2010 Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 (endret) under 200hk? uansett, Skal prøve alt som står i min makt å motbevise dere :P men hva må jeg gjøre med motoren får å få ca 300-350hk hahaah.. den makten du har er like my som jeg har inflytelse på innvandringspolitikken i norge.. ergo du og din mening er null verdt! Du kan glemme langt faen i å få registrert noe som helst av typen skyline impreza 22b, supra og andre svært ukurante sportsbiler med høyre ratt i norge. Både pga. krav og regler de stiller til godkjenninga, samt prisen det vil koste å få dritten på norske skilter De som allerede har skilter er godkjente på spesielle krav, og for å ikke nevne jobba lenge med dette. hvor mange som gidder å bruke 4-5 år på å godkjenne en jævla bil vet jeg ikke. men har hørt om flere.. idioter vil nå jeg si. om bilen min skal stå 5 år i garasjen for å få skilter, kjøper jeg hellernoe annet hold deg til den kjedlige s13 du har. den kan du i det minste kjøre med Endret April 25, 2010 av DRFT-R Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet April 25, 2010 Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 Har bilen tidligere vært reg i England eller annet EØS land, så er den lettere å reg i Norge også, pga EØS reglene. (Samme regler for reg av bil i England som i Norge). Feil. EØS land på øya vår ja.. og usa ! men det betyr ikke at det er bare å ta med seg bilen og 5000kr og si at du skal hente skilta i dag! da drømmer du England kan du utelukke pga ekstremt mye ombygging! samme gjeldr japan (generelt høyrestyrte biler) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyttnavn Skrevet Mai 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2010 men det betyr ikke at det er bare å ta med seg bilen og 5000kr og si at du skal hente skilta i dag! da drømmer du Jeg trodde at det bare var å finne en bil som var registrert i tyskland, kjøre den hit, betale 25% mva i tollen, dra til Oslo, betale 100k (GTS-T '96 = 1360kg, 280hk, 2500cc, 01.03.1996 = 100k). Dette stemmer kanskje ikke da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.