Gå til innhold

Den værste bilen du har hatt!

Ranger emnet

Flasher

Anbefalte innlegg

Dëi verste bilane eg har hatt va ein 91 mod Peugeot 405 GLI og ein 88 mod VW golf2.

Puggen fekk eg aldri på veien. Va min første bil og betalte 3000 for an. Hadde satt av 10 000 av konf. pengene mine te lappen men brukte dei på bil istede. Va kjempefornøyd og kjøpte inn deler og herja på. An såg forj.... ut og masse hang og slang på an. Når eg sku skifta reg.reim så hadde dei forrige eierne limt fast reg.hjulet me loctite, så d måtte me varma for å få opp. Når me hadde gjort d så sku eg prøvekjøra an, kjørte i 2 min og der brant alle releene opp. Så va d stopp igjen op få bytta dei. Når eg endelig hadde fått bilen te å gå igjen så tenkte eg å selga an. La an ut for salg og fekk endelig ein potensiell kjøper. Han sjekka reg.nr og kom derfor frem te at d va heftelser på bilen for over 10 000!! D va tatt opp pant på an rett før eg hadde kjøpt an. På ein elle aen rar måte... Så då gjekk eg te forrige eier og klagte men der va d ikkje noe hjelp å få. Så derfor satte eg hardt mot hardt. Han lovte at bilen var fri for heftelser og d sa brønnøysund også. Han lovte og at hvis an hadde heftelser så sku han ta bilen te bake og eg sku få pengene igjen. Men han nekta nå. Så då gjekk eg te forliksrådet og fikk fiksa opp i d. Eg fekk igjen mine 3000 men d eg hadde lagt ut va long gone... Fekk o satt bilen i hans navn så eg slapp å slite me dei 10 000 xtra.

Vw 88 mod golf 1,6 e o noe drit. kjøpte den for 6000, og va storfornøyd dei første månedene. Men fy f alt d skit som kom på rekke og rad. Bremsene svikta meg, forgassaren tulla, lys fungerte når d følte for d, slukte bensin, rusta så mann i bakluke og fremmdører... barra tull heile golf 2. Derfor har eg gått te bake te den goe gamle einseren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

uannsett.....har ikke hatt så mange biler, men den værste bilen som jeg sittet på med :rolleyes: må være en Toyota Yaris verso.....sitte komforten er lik null, 1.3 literen klarte nesten ikke og dra bilen fram, den krenget og vaiet no helt for jævlig i svingene (høy og lav fart) heldigvis var dette en leiebil mamma hadde i en uke mens mamms 91" corolla var på retting for en park.bulk.

VEL...Yaris Verso 1,3VVTI går BRA i forhold til Yaris 1.0L.. som både mora mi og tanta mi har :hammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får 850 R stv med AWD;)

uannsett.....har ikke hatt så mange biler, men den værste bilen som jeg sittet på med :rolleyes: må være en Toyota Yaris verso.....sitte komforten er lik null, 1.3 literen klarte nesten ikke og dra bilen fram, den krenget og vaiet no helt for jævlig i svingene (høy og lav fart) heldigvis var dette en leiebil mamma hadde i en uke mens mamms 91" corolla var på retting for en park.bulk.

Veit at topicen er "bil du har hatt" men deler min menig uannsett....fred ut.

Foreldrene mine har den bilen til vanlig. Du har et poeng ja. Klassifiserer nok til den verste bilen. Ikke noe galt med den i og for seg, men det er og blir en bråkete, stygg bil. Syns vår gamle Mitsu Lancer 1990 var bedre. :D

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadden en mercedes 190e. 2.0 sportline 89modell. på den så røyk alt mulig. hadde bilen i 2,5år, kjørte vel 20 000km til sammen. stod i garasjen nesten hele tiden i et halvt år pga venting på lappen. jeg kjørte bilen veldig fint, spant aldri. var gått 160 000 når jeg kjøpte den, var helt strøken og ikke noe slitasje på interiør.

-ødela kardangen(kosta et helsike med ny brukt pga av ASD)

-problemer med el anlegget

-Bytta alle bremsene

-Motoren tok kvelden, smalt noe fryktelig så girkasse festene løsnet og jeg kunne se et stort hull gjennom motoren, kunne sikkert stikke inn hele handa

-måtte lakka bakskjermen pga llitt uhell med en høytallerkasse som løsnet i en sving.

- bærekule foran som tok kvelden

- termostat

-nytt eksos anlegg

- blinklysa fucka seg så måtte ha ny nødlysbryter.

-girkassa begynte å ta kvelden, fikset den ikke

-slitne foringer bak, som jeg ikke fikset

+ en del andre ting jeg ikke kommer på i farta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadden en mercedes 190e. 2.0 sportline 89modell. på den så røyk alt mulig. hadde bilen i 2,5år, kjørte vel 20 000km til sammen. stod i garasjen nesten hele tiden i et halvt år pga venting på lappen. jeg kjørte bilen veldig fint, spant aldri. var gått 160 000 når jeg kjøpte den, var helt strøken og ikke noe slitasje på interiør.

-Bytta alle bremsene

-Motoren tok kvelden, smalt noe fryktelig så girkasse festene løsnet og jeg kunne se et stort hull gjennom motoren, kunne sikkert stikke inn hele handa

-måtte lakka bakskjermen pga llitt uhell med en høytallerkasse som løsnet i en sving.

- termostat

-nytt eksos anlegg

Bytte bremser er vanlig slitasje, bakskjerm skade=din feil,bærekule og termostat er også normalt etter 160000km,foringer slitasje..eksosanlegg er slitasje...hmm..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytte bremser er vanlig slitasje, bakskjerm skade=din feil,bærekule og termostat er også normalt etter 160000km,foringer slitasje..eksosanlegg er slitasje...hmm..

Slutt og forsvar MBer. En MB kan vel være crap i hans øyne. Det er litt rart at f.eks motor tok kvelden etter 160k, man kjører jo drosjer med 400k på telleren med 1. motor.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt og forsvar MBer. En MB kan vel være crap i hans øyne. Det er litt rart at f.eks motor tok kvelden etter 160k, man kjører jo drosjer med 400k på telleren med 1. motor.

skrev jo heller ikke at motorras var normal slitasje heller...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skrev jo heller ikke at motorras var normal slitasje heller...

Nei, men du tok ikke med de "rare", ikke eiers feil tingene, bare skrev "hmmm...".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merce er best..hihi..

Merce er så veldig up and down. De har mange ræva biler, A-Class Mk.1, ML Mk.1, SLR og mange bra S-Class 2006, B-Class Mk.1, A-Class Mk.2 og R-Class Mk1. Problemet nå er at de lanserer for mange modeller og begynner å få kvalitetsproblemer. 190E 2.5 EvoII er fetest av alle da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Bytta alle bremsene

- termostat

-nytt eksos anlegg

Synd for deg det der! ;)

Jeg er villig til å sette penger på at den bilen hadde gått minst 100000km mer enn det som sto på uret!

Skal bytte bærekule på min nå. 305000km. Første gang det blir bytta.

Girkassa (automat) er helt tipptopp. Foringene bak pleier normalt aldri å gå i stykker før passerte 250000km. Overhode ikke tegn til ulyder eller slark i diffen heller! :) (ASR)

02 MB C220T CDI Avantgarde

93 MB 220E

x - 86 MB 230E

x - 90 MB 300TE

x - 88 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, er jo selvfølgelig slitasje deler mye av det.

men den 190'en er den værste bilen jeg har hatt, selv om det har vært slitasje på noe av det:) Og alt skjedde i løpet av 20 000km med pen kjøring.

Hadde bilen til sjekk på verksted og da var det den mest strøkne 190e som de hadde sett.

har til sammenligning en søster med en honda civic 1.3l. 1992modell. som nå nærmer seg 250 000km, ho har kjørt nesten 50 000 med den. eneste ho har bytta er 2 bremseklosser foran. og det finnes ikke tegn til rust.

noen biler kan man være heldig med og andre uheldig. Sånn er livet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider