Gå til innhold

Den værste bilen du har hatt!

Ranger emnet

Flasher

Anbefalte innlegg

Hadde bilen til sjekk på verksted og da var det den mest strøkne 190e som de hadde sett.

Høhø...

Stol ikke på det du hører, stol kun på det du ser er det ett gammelt ordtak som sier.

Hadde bilen min til understellsbehandling for 2,5 år siden. "aldri sett en så strøken MB 124 under" fikk jeg høre der.

Joda, ikke hadde de hatt ned kanalskjørtene og sett på jekkfester (enda jeg spesifiserte at det måtte de gjøre) De hadde oversett 1 rusthull foran, fra ett feste til innerskjermen inn i motorrom.

Når noen på verksted sier "det er den mest strøkne bilen jeg har sett" så tar jeg det med en stor sekk salt!

Back to topic:

Mest råtne bilen jeg har hatt:

87 Volvo 340 GL

Eller var det Citroen CX 25 Diesel stasjonsvogn?

Hmmm..

Jo tja, Volvoen hadde i det minste skilter og de fleste feilene på den skyldtes udugelige mekanikere.

Sitronen blir det da

02 MB C220T CDI Avantgarde

93 MB 220E

x - 86 MB 230E

x - 90 MB 300TE

x - 88 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Golf 2, Fy faan for en drittbil!!!! helt jævlig, og jeg kødder ikke..

har hatt 3 golfer som funker strålende jeg men, du får jo kanskje si hva som var galt med akkurat din istede for å bare kalle det en drittbil. ape.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da være min ex bensin-slukende, olje-slukende, lyktestolpesøkende 96 model 1.6l opel astra F combi coupe :)

Den brukte ca 1liter olje pr bensintank..

Til dere som disser Yaris Verso 1.3.. ENESTE feilen med disse bilene er flate seter, hardt plastratt og dårlig lydisolering.. Ellers er de jo helt sykt vittige biler! Skulle kjørt fra en hvilkensomhelst golf ikke-gti med en slik en :D

Venstrebremsing og sladding med disse er heeelt rått og de er ganske stive til slik bil å være.. :D

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at noen her slår bilen min. Peugeot 405 SRi 88 modell

Skal forsøke å huske ting som har blitt bytta/fixa/har gått til h.... på den:

- Bakstillinga var komplett mongo så den ble bytta. Hele driten

- Bytta ene bærekula framme

- 2 nye mansjetter

- Nye bremseklosser framme

- bytta et motorfeste

- bytta en simring i diffen grunnet lekkasje

- takluka funker ikke

- låsemotoren på ene døra funker ikke

- vindusheisene funker sånn av og til, samme med sentrallåsen

- bytta batteri på den

- bytta plugger 2 ganger

- bytta tenningsmodul

- bytta fordelerlokk

- bytta rotor

- bytta/utbedret x antall dårlige ledninger og slanger i motorrommet

- cluchen er dårlig

- samtlige synkroniseringer på kassa er dårlige

- varmeapparatet har oppført seg litt rart i det siste

- "diskolys bak når jeg bruker blinklyset

- varsellampa til brekket funker ikke

- plastikken på brekket har falt av 2 ganger (limte det på igjen)

- førersetet er skralt

- tomgangen lever sitt eget liv

- startmotoren er mongo

- MASSIVE vibrasjoner i hele bilen på tomgang

- eksoslekkasje som jeg absolutt ikke klarer å lokalisere

- utslitte brekkvaiere

- ALT av interiør knirker og skrangler så mye at det virker som det skal dette fra hverandre hvert øyeblikk

- setevarmen funker ikke

- ene luftedysa i dasjbordet er knekt/løs

- motoren tikker værre enn en dieselmotor

- motoren svetter olje som en gris

- bremsene er mildt sagt spesielle og kjøre med

- stygge lyder i forstillinga

- takluka er ikke tett (gaffateip fixa den biffen)

- samtlige vindusheiser er treeeeeige

- vindusviskerne lever sitt eget liv

er vel det jeg kommer på i farta

Noen som slår denne?

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...ja mitt inntrykk er også at dette er møkkabiler...

En kamerat hadde en 90mod Gri eller noe sånt... Jeg skulle sette meg inn i bilen på passasjersida en gang. Når jeg åpna døra DATT INNERDØRA/TREKKET AV!!! Jeg holdt på å le meg i hel (det gjorde ikke han)

Har aldri sett maken til skranglete interiør...alt var løst!

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste bilen jeg har hatt var en Toyota Corolla 1.3DX 87 modell.

Kjøpte bilen rimelig og den hadde ikke gått langt rett over 100k Var veldig fin når jeg fikk den men så kom problemene.. Forskjermene rustet bort iløpet av et par uker. Digre hull. Så de måtte byttes. Så røyk registerreima å tok med seg en haug av ventiler å kam akslingen. Måtte bytte toppen på den. Så etter en tur til hamar sprakk motorblokka på vei hjem igjen. Hørtes ut som ei snekke men gikk ihvertfall. Da måtte hele motoren byttes. Den nye motoren fungerte greit i begynnelsen men så kom Camino tendensene. Den fusket å kvelte seg selv om man prøvde å dra på. Pumpet jeg fort på gassen gikk det bra. Ville ikke starte. Døde plutselig osv. Så røyk registereima på den også. Endte med at motoren måtte byttes nok en gang. Den siste motoren fungerte ganske bra til register reima røyk på den også... Den overlevde dog uten en skramme. 3 reg reimer på 3mnd er ikke verst. Uansett så begynnte diverse ting i kupè'n å streike. Instrument panel sluttet å lyse. Deksler rundt front vinduet datt av hele tiden. Rusta begynnte å vise sitt stygge tryne i hjulbuer bak og rundt takluke å dører. Om vintern frøys demperen fast. bremse klossene løsnet av kalipern en gang å låste hjulet. Men fikk rygget. Vannpumpa begynnte å lekke så måtte kjøre med litervis av vann i bilen. Fikk sprekk i understellet hvor reservedekket ligger. (rust)

Er sikkert masse jeg har glemt.

Jo topp pakninga røyk på den. Mørkla hele motorveien mellom larvik og porsgrunn. Brukte en del olje også ellers.

'05 Opel Astra GTC 2.0T

Audi Coupe GT B2 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff her var det mange som ikke har vært så heldig med bilene sine.

den verste bilen jeg hadde var en Datsun Stanza 1,8.

Tålte ikke å bli kjørt på høye turtall (4500-6000rpm), da vridde fordeleren seg slik at den var ikke kjørende med etter på. så da var det bare å begynne å justere noe som jeg ble god på etter vært på den bilen:). Men det var ikke særlig moro når man var 18 og likte å trå på gassen i blandt:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

honda'en jeg hadde var en ganske dårlig bil. det var veldig mye rust... det var rusta hull i bagasje lokket pluss at skjermene bak var det ikke så mye igjenn av.

når jeg svingte kom det en fin knirkelyd...

men motoren var veldig bra egentlig.

men før jeg levrete den på dynga kjørte jeg på jordet. da gikk kløtsjen og motoren kokte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da være min ex bensin-slukende, olje-slukende, lyktestolpesøkende 96 model 1.6l opel astra F combi coupe :)

Den brukte ca 1liter olje pr bensintank..

Til dere som disser Yaris Verso 1.3.. ENESTE feilen med disse bilene er flate seter, hardt plastratt og dårlig lydisolering.. Ellers er de jo helt sykt vittige biler! Skulle kjørt fra en hvilkensomhelst golf ikke-gti med en slik en :D

Venstrebremsing og sladding med disse er heeelt rått og de er ganske stive til slik bil å være.. :D

Seriøst? Har ikke merket noe til det, bare far og mor bak rattet, hvis du skjønner. Når jeg skal øvelseskjøre får jeg teste ut det, da.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Mine verste bil må være golf 2 sport. sveiv som ei klokke (tikket), girkassa var bare røra, rustet i alle ender, brukte olje ++. ei stund siden jeg hadde den. Hadde også en golf2 1.3. denne fikke jeg aldri prøvd. fikk aldri skilter på den.

Nissan Primera SRi 1996

X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991

Lenke til kommentar
Del på andre sider