Gå til innhold

Den værste bilen du har hatt!

Ranger emnet

Flasher

Anbefalte innlegg

• Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

BMW E28 518.. ombygd til 520i.. antagelig den dårligste bilen jeg noengang har hatt.. altså.. jeg digger E28.. men denna her.. huff..hehe.. eide den i 10 dager.. på den tia bytta jeg batteri 3 ganger.. og lada batteriet minst en gang pr dag.. døra låste seg sjøl når jeg lukka den igjen.. såklart med motorn igang og den eneste nøkkelen jeg eide stående i tenninga.. elektriske feil i alle retninger.. så lys.. tja.. det lyste da litt her og der :P eksosanlegget sa PANG en dag jeg var ute og kjørte.. ene bakdøra var igrunn så og si umulig å få lukka.. samme med bakluka.. drakk olje og bensin.. og giroverføringene skulle man tru var laget av ihjelkokt spagetti.. ..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

96`volvo 850R , det absolutt teiteste leketøyet .. vil aldri mer ha volvo.. små trimma med ca 300Hk og dro kun til høyre... uannset...høyre høyre høyre... feilhjulstrekk selvsagt.. hadde de bare laget den med 4x4 så kunne en kanskje fått lekt litt oxo..

ihvertfall min teiteste bil !!

men lett solgt.. tekst tv2 kl 23 på en fredags kveld. lørdag dagen etter kl 10.00 var den borte

du får 850 R stv med AWD;)

uannsett.....har ikke hatt så mange biler, men den værste bilen som jeg sittet på med :rolleyes: må være en Toyota Yaris verso.....sitte komforten er lik null, 1.3 literen klarte nesten ikke og dra bilen fram, den krenget og vaiet no helt for jævlig i svingene (høy og lav fart) heldigvis var dette en leiebil mamma hadde i en uke mens mamms 91" corolla var på retting for en park.bulk.

Veit at topicen er "bil du har hatt" men deler min menig uannsett....fred ut.

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel har bare hatt 2 biler.. og tja.. må vel si at totalt sett er vel Mitsuen verst

men BMWen vinner på alle de enkle tinga..

driftsikkerhet: har brukt mer penger på å fikse feil på BMWen enn hva jeg brukte i bensin til mitsuen (som jeg hadde lengre og faktisk brukte mer)

Motor: BMWen er faktisk tregere enn en CARISMA!

men så har da BMWen noe Mitsuen mangler .. det lille ekstra som tipper den over mitsuen.. dere vet .. RWD! WHO!! neida.. den har sjarm..

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt stiligt hvordan den verste bilen de fleste har hatt har en tendens til å være tysk.. hehe

Ikke faen, mazdaen er ikke akkurat noe å skryte av. Ligger sidelengs gjør den, men det er vel det eneste den klarer. Ratte 1.3 tonn uten servo er ikke morro. Tikker som en sierra, varmeanlegget lever i sin egen verden, eksosen klarer bare ikke henge på. Støtdempere, hva er det?

Hver gang den blir startet, klikker alt som heter instrumenter. Hopper å danser rundt omkring. Med et solid slag rett over voltmeteret, retter det opp i mesteparten av dansingen, og lyset kommer tilbake. Kjølevifta går på full gnu hele tiden, så jeg har måtte montere en bryter på driten, slik at den ihvertfall klarer å karre seg over 50 grader ved hard kjøring.

Alt dette til tross for at den ikke er godt mere en 120 000. Nei, gi meg heller en tysker sier nå jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

værste bilen eg har hat var en Honda Accord 85 modell 1,6 liter

brugte mye bensin og meget dårlige kjøreengenskaper .

fremseter knak rett av på motorveien mm.. kunne ikke kjørre mere en 120 km/t for da ristet det så mye .

den bilen eg har nå er oxo en mandags bil. opel vectra b hadde bilen i 3 md da sa motoren takk for seg . etter dette har eg byttet alt av deler i bilen . dette er 96 modell masse rust og rare lyder ? alt knirker mm.. bilen går bedre nå etter motorbytte,

beste bilen var faktisk en 1982 modell Volkswagen Passat 2,0 5 e

den kjørte eg med i mange år motoren holt til 480,000 km =) uten et problem. Passaten var oxo rimlige frisk savner den bilen men den måtte dø etter nesten 600,000 km på veien ,

BMW 525 D  E 61
TOURAN TID

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel..liker alle bilene mine jeg..men..merca (w124, 230E) har vært den dyreste....byttet girkasse,motor,motor igjen,alle dempere,foringer,fjærer,vindusvisker motor(7lapper..og den er ødelagt igjen!!!) lykter foran,masse i understell...blæææ...hadde jeg spart alle pengene kunne jeg kjøpt meg en ny w210 bil..menmen...da vr jeg ung og rik..nå er jeg en erfaring rikere...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ford scorpio 90 mod! alt var feil med den, bokstavelig talt! clutchen greip ikkje i det hele tatt hvis bilen var kald og eg ga full gass (glemte meg en gang og bilen sto i ro i første gir med 6000 rpm og 0 hjulspinn), et eller annet i forstillingen var skeivt eller løst så rattet ristet noe jævli (ikkje pga hjul), var slark i drivverket så det smalt i bilen når eg girte, frontruten var slipt så mange ganger at den ikkje fikk slipes igjen, motoren levde et eget liv i begynnelsen med tomgangsturtall fra 500 til 4500 rpm, frontsetene var løse på ford-vis, motoren tikket og drakk olje og kjølevann selv etter pakningsbytte, bilen ble aldri varm, trodde måleren var feil men byttet til vintertermostat og då ble den nesten litt varm, så bilen var kjørt kald i over 8 mnd, massiv feilmargin på speedo, nesten 15 kmt feil i 80!! jordingsfeil i baklysene, høyre blinklys framme lyste sammen med ryggelys, takluken låste seg og når den løsnet ville ikkje den gå igjen skikkelig, bilen var konstant fuktig inni, noe som resulterte i evig med dugg på alle ruter bare eg parkerte, og skraping av innsiden av frontruten om vinteren. og toppen på kransekaken var når ene bakdemperen gikk gjennom dempertårnet 2 mnd før eu-godkjenningen.. kjøpt for 24, solgt for 5 + noen småting eg tok fra den..

MØKK!! og eg var utrolig dum som kjøpte den, ville bare ha bil før helgen og visste ingenting om bil.. :(

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honda civic noen og 80 modell sikkert...

firmabil med knyttnevestore rust hull, alle hestene på beite, gikk bare på halvparten av sylinderene, og de andre som disponerte den kjørte med oljelampa lysende i ei uke...

men den overlevde en tur på gangfeltet en tidlig morgen, og en tur i grøfta en sen ettermiddag (resulterte i et forhøyet gulv på passasjer siden)

men etter sesongen ble den spiker...

ganske trist bil i grunn :)

*BMW - 93mod 320ci

x Audi 80 - 85mod rsblå råkjørt og solgt

I live my life a quarter mile at the time, for those ten seconds or less i´m free

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde Mazdan som jeg hadde før på service å så fikk jeg en

Hyundai Sonata GLS i mellom tia , FY FAN FOR EN DRITT BIL

å når mazda'n døde i et autoværn så fikk jeg en Polo 2003 mod som leie bil angry

det va et skikkelig nederlag..... jækk jækk notin

NISSAN ER TINGEN

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værste bilen min, (av de 3 jeg har/har hatt) må være en 81modell Toyota Hilux 2,2D!

ToTaLt GjEnNoMrUsTeT! Varmeapparatet og vindusviskerne virket om hverandre. Ledningnette var smeltet sammen under rattet. Mellomakslingen og reduksjonsgirkassa røk da jeg skulle teste toppfarta! Nådde hele 86kmt før bakenden av bilen gjorde et "hopp"! (pga mellomakslingen skar rett ned i asfalten)

Men AJ AJ for et leketøy!! Såg jo veldig bra ut på lang avstand:) (Store dekk, kufanger, veltebøyle, xtra-lys)

-Thomas-

-->88mod Hilux,68mod Boble roadster

(x)94mod Bmw 318is,91mod Golf2 TD,96mod Polo 6N 1,6l,81mod Hilux type stOr

Lenke til kommentar
Del på andre sider