IceValley Skrevet Januar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2010 Siden det er så sinnsykt dødt her prøver jeg å få igang noe her. Kunne folk ha lagt ut bilder av bilene sine, så kunne kanskje vi ha delt meninger ang styling og svart på spm som folk lurer på? Sikkert mye fete biler her ute, bare ingen som tør å ta initiativ =P Starter jeg: AutoStyle hovedlykter m/angel-eyes. Sonar Rd/C/Rd baklykter (forøvrig til salgs) Siter - 2001 Suzuki Baleno GL-R 1600 (Bruksbilen) - 1998 Saab 9-3 Turbo Coupè 205/330 Nm (400bhp Prosjekt) GT XBox Live: Ice2One Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2010 Commudus, han mente nok Clio, ikke VW! ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daft Skrevet Juni 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2010 (endret) 02 clio med strikk motor :-) bilde er med senke fjører (30) nå er den enda litt lavere men med justerbart fra V-max sommer hjulene er Wolfrace street venom 7,5*18 med 215/35-18 eller sitter forsatt lyden i bilen fra 05 der :-D Endret Juni 18, 2010 av Daft Siter 2.plass Nasca ama 500w finale 1992 2.plass utfordere finale 2003 4.plass ama.lyd finale 2004 2.plass ama.lyd finale 2005 in use Renault Alpine & Audio control DQXS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet September 12, 2010 Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 Kjører clio jeg også, den har forsåvidt stått stille de siste årene. Men fikk skilter igjen for 2 uker siden... Bilde ifra "glansdagene" Var meningen den skulle "preppes" for lakkering (igjen, og edru denne gang) denne helga. Men det finnes mange helger til det.. Blir nok ikke bilder av den som den står nå, men så fort prosjektet er igang igjen. Blir tråden på prosjektdelen aktiv igjen... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg