Gå til innhold

kanalskjørt (originale)

Ranger emnet

mr.jenssen

Anbefalte innlegg

Originally posted by mr.jenssen

Noen som vet om disse går til standard 8v breddere?

Hvordan de festes?

Hvor man får dem?

Pris?

-L-

De passer i utgangspunktet dårlig til valige utbyggere men alt er vel mulig hvis du er litt handy man ... Men tror utbyggeren er en del av skjørtert også - så du må ha en bit av hver utbygger ...

Rett meg hvis feil.

Org er vel både utbyggere og skjørter satt fast med klips ?

Men mine er sterkt modifiserte - og de fleste hullene til å naggle i er skjært bort så sicaflex er tingen. Men da sitter de GODT og er ikke lette å få bort igjen ...

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sonick

Men mine er sterkt modifiserte - og de fleste hullene til å naggle i er skjært bort så sicaflex er tingen. Men da sitter de GODT og er ikke lette å få bort igjen ...

Men dine er da ikke originale?

Hva om jeg bytter til breddere fra 90->? Passer det bedre da? Er de originale "skjørtene" egentlig bare til G60? Virker som NBS bare selger dem sammen med G60-breddere.

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er ikke festet med sicaflex enda ... men etter lakering blir de det.

Det er gun g60 som er levert med org skjørter. Og disse passer kun sammen med g60 utbyggere. Utenom kan du få gti utbyggere - men disse kan i utganspunktet ikke kombineres med de org skjørtene. Da kan du bruke "m3 look" fks .. slik som jeg har - se bilde til venstre .

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel...hadde liksom ikke lyst på G60-breddere, synes de stikker sånn ut over hjulet (tenker f.eks på polizei sin)...så lenge 17" mine går under 8v-bredderne hadde jeg bare lyst å komplementere med de originale skjørtene. Men går det ikke så går det ikke.

Off topic: Noen som har erfaring med senkeskåler? Vurderer det bare for å få bilen litt ned foran...det trengs som dere ser....

LJgoofen.jpg

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, justerbart hadde vært digg, men budsjettet strekker ikke til. Blir nye dører og sånt i første omgang. Derfor vurderer jeg senkeskålene bare for å få fronten bittelitt ned. Den er nesten helt jevn nå, ørlite lavere bak. Hvis ikke blir det å bytte til 60mm senk foran.

Cheron, hvordan var det å montere skålene? Tok det deg lang tid?

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mr.jenssen

Javel...hadde liksom ikke lyst på G60-breddere, synes de stikker sånn ut over hjulet (tenker f.eks på polizei sin)...så lenge 17" mine går under 8v-bredderne hadde jeg bare lyst å komplementere med de originale skjørtene. Men går det ikke så går det ikke.

Off topic: Noen som har erfaring med senkeskåler? Vurderer det bare for å få bilen litt ned foran...det trengs som dere ser....

LJgoofen.jpg

Meget pen golf :)

Samme har jeg tenkt - har ikke lyst på g60 - for det ser jo nesten ut som slike måke vinger som kommer flygende ...

( ikke for å trakke de som syntes det er pent på tærne - men det er ivertfall min mening)

Det jeg har lyst til er å plast sveise sammen delen fra g60 utbyggeren fremme - slik at den går helt ned til lippen .. Samme bak også - sveise sammen med en org til slik at den går ned til defuser ... men nå røper jeg nesten planer her ... fush

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider